DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
242 – Туризм >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/14487

Название: Формування стратегії управління готельним комплексом
Другие названия: Formation of the hotel complex management strategy
Авторы: Гамолко, Є. В.
Gamolko, E.
Ключевые слова: стратегія
strategy
стратегічне управління
strategic management
готельний комплекс
hotel complex
управління ризиками
risk management
модель управління
management model
Дата публикации: 2023
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Гамолко Є. В. Формування стратегії управління готельним комплексом : кваліфікаційна робота : спец. 242 «Туризм» / Поліський нац. ун-т, каф. економіки, підприємництва та туризму ; наук. кер. Опалов О. А. – Житомир, 2023. – 44 с.
Аннотация: Випускна робота присвячена дослідженню формування стратегії та стратегічного управління готельним комплексом. У дослідженні розглянуто особливості функціонування готельного сектору в умовах сучасних викликів і загроз, виокремлення нових стратегічних планів розвитку, удосконалення системи стратегічного управління, побудови маркетингової політики, що відповідає глобальним викликам та сучасним трендам. Досліджено дефініції стратегії та стратегічного управління; концепцію стратегії управління підприємствами готельного господарства; чинники формування стратегії управління готельним комплексом. Розкрито організаційно-економічну характеристику готельного комплексу «Гульден», проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище функціонування готельного комплексу, виконано оцінку системи стратегічного менеджменту. Обґрунтовано основні напрями стратегії управління готельним комплексом, формує стратегію управління готельним комплексом, запропоновано напрями удосконалення комунікаційної політики управління готельним комплексом на основі цифрової трансформації.
The graduation work is devoted to the study of strategy formation and strategic management of the hotel complex. The study examines the peculiarities of the functioning of the hotel sector in the conditions of modern challenges and threats, the identification of new strategic development plans, the improvement of the strategic management system, the construction of a marketing policy that meets global challenges and modern trends. Definitions of strategy and strategic management were studied; the concept of hotel management strategy; factors of hotel complex management strategy formation. The organizational and economic characteristics of the Gulden hotel complex were revealed, the internal and external environment of the hotel complex was analyzed, and the strategic management system was assessed. The main directions of the hotel complex management strategy are substantiated, the hotel complex management strategy is formed, directions for improving the hotel complex management communication policy based on digital transformation are proposed.
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/14487
Располагается в коллекциях:242 – Туризм

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Hamolko_YeV_KR_T_2023.pdf478,34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет