|
Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
053 – Психологія >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/14630
|
Название: | Психологічні особливості сприймання війни в дитячому віці |
Другие названия: | Psychological peculiarities of perception of war in childhood. |
Авторы: | Шпонарська, І. М. Shponarska, I. |
Ключевые слова: | дитячий вік childhood стрес stress копінг-стратегії coping strategies образ оточуючого світу image of the world around us |
Дата публикации: | 2023 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Шпонарська І. М. Психологічні особливості сприймання війни в дитячому віці : спец. 053 «Психологія» / Поліський нац. ун-т, каф. психології ; наук. кер. Литвинчук А. І. – Житомир, 2023. – 43 с. |
Аннотация: | Магістерська робота присвячена дослідженню уявлень про війну у дітей, зокрема їхніх переживань, усвідомлення подій та впливу воєнно-конфліктних ситуацій на психічний розвиток. У першому розділі висвітлено важливі аспекти, такі як формування стереотипів, сприйняття насильства, адаптація до стресових ситуацій та роль вихованців у цьому контексті. У другому розділі використано різноманітні методи дослідження, такі як психологічні тестування, анкетування та аналіз дитячих творів мистецтва, щоб отримати більш повне розуміння уявлень про війну у дітей. Третій розділ присвячено розробці програми психологічному супроводу дітей, які постраждали від війни. Розглядаються можливості впровадження педагогічних програм та інтервенцій у шкільному середовищі для покращення розуміння війни та її наслідків. Особлива увага приділяється розробці емоційно-психологічних інструментів, які сприятимуть адаптації дітей до нових життєвих реалій та сприяють їхньому внутрішньому зростанню. Робота має практичне значення для педагогів та психологів, щоб розробити ефективні підходи до роботи з дітьми, які пережили воєнні події, та сприяти психосоціальному супроводу дітей. The master's thesis is devoted to the study of children's perceptions of war, including their experiences, awareness of events, and the impact of military conflict situations on mental development. The first chapter highlights important aspects such as stereotyping, perception of violence, adaptation to stressful situations, and the role of children in this context. The second section uses a variety of research methods, such as psychological testing, questionnaires, and analysis of children's artwork, to gain a more complete understanding of children's perceptions of war. The third section is devoted to the development of a program for psychological support for children affected by war. The possibilities of introducing pedagogical programs and interventions in the school environment to improve understanding of war and its consequences are considered. Particular attention is paid to the development of emotional and psychological tools that will help children adapt to new life realities and promote their inner growth. The work is of practical importance for educators and psychologists to develop effective approaches to working with children who have survived war events and to promote psychosocial support for children. |
URI: | http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/14630 |
Располагается в коллекциях: | 053 – Психологія
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|