DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
242 – Туризм >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/14686

Название: Комплексна стратегія маркетингу готельних послуг в умовах нестабільного ринкового середовища
Другие названия: A comprehensive marketing strategy for hotel services in an unstable market environment
Авторы: Зінчук, В. Б.
Zinchuk, V.
Ключевые слова: готельні послуги
hotel services
стратегія маркетингу
marketing strategy
споживач
consumer
маркетингові комунікації
marketing communications
Дата публикации: 2023
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Зінчук В. Б. Комплексна стратегія маркетингу готельних послуг в умовах нестабільного ринкового середовища : кваліфікаційна робота : спец. 242 «Туризм» / Поліський нац. ун-т, каф. економіки, підприємництва та туризму ; наук. кер. Забуранна Л. В. – Житомир, 2023. – 46 с.
Аннотация: В сучасному світі, де бізнес-середовище піддається постійним змінам та коливанням, готельна індустрія не залишається осторонь викликів та вимог ринку. Нестабільність ринку, зміна споживацьких звичок, конкуренція та інші чинники створюють нові виклики для готельних підприємств. У такому контексті стає ключовим розроблення та впровадження комплексної стратегії маркетингу готельних послуг, яка враховує усі аспекти ринкового середовища та має на меті забезпечення успішної конкурентної позиції та стабільного розвитку готельного бізнесу. В даному контексті, ця тема стає особливо актуальною, оскільки вимагає комплексного підходу до розуміння та аналізу чинників, що впливають на готельну індустрію, а також розроблення та реалізації ефективних маркетингових стратегій. Тільки шляхом глибокого дослідження, креативності та інноваційного мислення готелі зможуть успішно пристосуватися до непередбачуваних змін на ринку та забезпечити високий рівень задоволення клієнтів.
In today's world, where the business environment is subject to constant changes and fluctuations, the hotel industry does not remain aloof from the challenges and demands of the market. Market instability, changing consumer habits, competition and other factors create new challenges for hotel enterprises. In this context, it becomes key to develop and implement a comprehensive marketing strategy for hotel services, which takes into account all aspects of the market environment and aims to ensure a successful competitive position and stable development of the hotel business. In this context, this topic becomes particularly relevant, as it requires a comprehensive approach to understanding and analyzing the factors affecting the hotel industry, as well as the development and implementation of effective marketing strategies. Only through deep research, creativity and innovative thinking will hotels be able to successfully adapt to unpredictable changes in the market and ensure a high level of customer satisfaction.
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/14686
Располагается в коллекциях:242 – Туризм

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Zinchuk_VB_KR_T_2023.pdf1,9 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет