DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
073 – Менеджмент, Міжнародний менеджмент >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/14692

Название: Міжнародний маркетинг в системі управління лісогосподарськими підприємствами
Другие названия: International marketing in the management system of forestry enterprises
Авторы: Барановська, Н. І.
Baranovska, N.
Ключевые слова: маркетинг
marketing
управління
management
міжнародні відносини
foreign affairs
Дата публикации: 2023
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Барановська Н. І. Міжнародний маркетинг в системі управління лісогосподарськими підприємствами : кваліфікаційна робота : спец. 073 «Менеджмент» / Поліський нац. ун-т, каф. міжнародних економічних відносин та європейської інтеграції ; наук. кер. Опалов О. А. – Житомир, 2023. – 40 с.
Аннотация: Дослідження присвячене формуванню пропозицій щодо удосконалення системи міжнародного маркетингу лісогосподарських підприємств. Проведено аналіз сучасних підходів до організації маркетингової дільності на міжнародному ринку, розглянуті основні чинники, що впливають на її реалізацію. В роботі розглянуто основні стратегії маркетингової товарної політики, такі як стандартизація та адаптація товару, диверсифікація асортименту, розширення географії продажів, управління брендом, а також інші маркетингові інструменти, що застосовуються на зарубіжних ринках. У результаті дослідження було розроблено пропозиції щодо оптимізації міжнародного маркетингу підприємства на зарубіжних ринках, які допоможуть збільшити ефективність роботи підприємства та підвищити його конкурентоспроможність.
The study is devoted to the formulation of proposals for improving the system of international marketing of forestry enterprises. An analysis of modern approaches to the organization of marketing activity on the international market was carried out, the main factors affecting its implementation were considered. The work examines the main strategies of marketing product policy, such as product standardization and adaptation, assortment diversification, expansion of sales geography, brand management, as well as other marketing tools used in foreign markets. As a result of the research, proposals were developed to optimize the company's international marketing in foreign markets, which will help to increase the efficiency of the company's work and increase its competitiveness.
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/14692
Располагается в коллекциях:073 – Менеджмент, Міжнародний менеджмент

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Baranovska_NI_KR_073_2023.pdf1,24 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет