DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
073 – Менеджмент, Міжнародний менеджмент >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/14694

Название: Менеджмент конкурентоспроможності підприємств на світовому ринку
Другие названия: Management of competitiveness of enterprises in world market
Авторы: Клочкова, Ю. І.
Klochkova, Y.
Ключевые слова: зовнішньоекономічна діяльність
foreign economic activity
конкурентоспроможність
competitiveness
управління конкурентоспроможністю
competitiveness management
конкуренція
competition
стратегія управління
management strategy
Дата публикации: 2023
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Клочкова Ю. І. Менеджмент конкурентоспроможності підприємств на світовому ринку : кваліфікаційна робота : спец. 073 «Менеджмент» / Поліський нац. ун-т, каф. міжнародних економічних відносин та європейської інтеграції ; наук. кер. Опалов О. А. – Житомир, 2023. – 37 с.
Аннотация: Дослідження розкриває сутність поняття «конкурентоспроможність» та аспекти формування стратегії управління конкурентоспроможністю підприємства. Проведено оцінку конкурентного середовища з використанням PEST-аналізу, який показав усі політичні, економічні, соціальні та технологічні можливості та загрози для підприємства. Розроблено модель ЗЕД ТОВ «Престиж Граніт» на основі збалансованої системи показників, що дозволило окреслити напрямки розвитку конкурентоспроможності досліджуваного підприємства та розробити стратегію конкурентоспроможності. Запропонована стратегія конкурентоспроможності складається з конкурентної, товарної, маркетингової, виробничої стратегії та стратегії персоналу.
The study reveals the essence of the concept of «competitiveness» and the aspects of forming a strategy of enterprise competitiveness management. The competitive environment was evaluated using PEST analysis, which showed all political, economic, social and technological opportunities and threats to the enterprise. The model of «Prestige Granit» LLC was developed on the basis of a balanced system of indicators, which allowed to outline the directions of development of competitiveness of the investigated enterprise and to develop a strategy of competitiveness. The proposed competitive strategy consists of competitive, product, marketing, production and personnel strategies.
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/14694
Располагается в коллекциях:073 – Менеджмент, Міжнародний менеджмент

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Klochkova_YI_KR_073_2023.pdf2,36 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет