DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
071 – Облік і оподаткування >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/14711

Название: Організація обліку, аналізу та аудиту витрат на збут молокопереробних підприємств
Другие названия: Organization of accounting, analysis and audit of sales costs of milk processing enterprises
Авторы: Труш, О. Л.
Trush, O.
Ключевые слова: витрати на збут
sales costs
облік
accounting
аналіз
analysis
організація обліку
organization of accounting
торгівельна діяльність
trading activity
Дата публикации: 2023
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Труш О. Л. Організація обліку, аналізу та аудиту витрат на збут молокопереробних підприємств : кваліфікаційна робота : спец. 071 «Облік і оподаткування» / Поліський нац. ун-т, каф. бух. обліку, оподаткування та аудиту ; наук. кер. Малюга Н. М. – Житомир, 2023. – 37 с.
Аннотация: У кваліфікаційній роботі розглянуто загальнотеоретичні основи обліку і аналізу витрат на збут, поняття збутової діяльності, облікового процесу та аналізу в умовах формування інформаційного забезпечення прийняття управлінських рішень в процесі реалізації продукції. У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні засади формування витрат у процесі збуту готової продукції, їх економічний зміст, структуру, обліковий процес та аналіз. Також були розглянуті особливості обліку витрат при реалізації продукції, шляхи покращення інформаційного забезпечення збутової діяльності через використання ресурсів бухгалтерського обліку та аналізу. В результаті виконання наукового дослідження були розроблені організаційні основи облікового процесу витрат на збут та методика оцінки ефективності збутової діяльності. Доведено, що важливо мати окремий обліковий облік прямих і непрямих витрат маркетингу та збуту, щоб мати можливість коректно визначати комерційну собівартість. Результати досліджень показують, що витрати на збут є частиною маркетингових витрат.
In the qualification work, the general theoretical foundations of accounting and analysis of sales costs, the concept of sales activity, the accounting process and analysis in the conditions of the formation of information support for management decision-making in the process of product sales are considered. The theoretical basis of cost formation in the process of selling finished products, their economic content, structure, accounting process and analysis were investigated in the qualification work. The peculiarities of cost accounting during the sale of products, ways of improving the information support of sales activities through the use of accounting and analysis resources were also considered. As a result of the scientific research, the organizational foundations of the accounting process of sales costs and the methodology for evaluating the effectiveness of sales activities were developed. It has been proven that it is important to have separate accounting of direct and indirect costs of marketing and sales in order to be able to correctly determine the commercial cost. Research results show that sales costs are part of marketing costs. In this regard, it is quite appropriate to rename account 93 from "Sales costs" to "Marketing costs".
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/14711
Располагается в коллекциях:071 – Облік і оподаткування

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Trush_OL_KR_O_071_2023.pdf1,24 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет