DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
071 – Облік і оподаткування >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/14722

Название: Організація обліку та контролю доходів в органах місцевого самоврядування
Другие названия: Organization of revenue accounting and control in local self-government bodies
Авторы: Вихованець, Р. П.
Vykhovanetsʹ, R.
Ключевые слова: доходи
revenues
бюджетні установи
budgetary institutions
облік
accounting
контроль
control
місцеве самоврядування
local self-government
Дата публикации: 2023
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Вихованець Р. П. Організація обліку та контролю доходів в органах місцевого самоврядування : кваліфікаційна робота : спец. 071 «Облік і оподаткування» / Поліський нац. ун-т, каф. бух. обліку, оподаткування та аудиту ; наук. кер. Суліменко Л. А. – Житомир, 2023. – 41 с.
Аннотация: У випускній роботі розглянуті теоретичні засади та надані практичні рекомендації щодо поліпшення організації обліку та контролю у формуванні інформаційних ресурсів для управління доходами бюджетних установ. Підкреслено, що бухгалтерський облік в бюджетних установах є системою контролю за наявністю та рухом бюджетних та позабюджетних коштів, заснованою на загальноприйнятих принципах міжнародної практики. Він виконує управлінську, контрольну та інформаційну функції та має певні особливості. У бухгалтерському обліку бюджетних установ особливою складністю та відповідальністю вирізняється облік доходів. Під час проведення дослідження для покращення обліку доходів у Краснопільській сільській раді ми запропонували розширення синтетичного субрахунку 7011 "Бюджетні асигнування" шляхом визначення аналітичних рахунків: 70110 "Бюджетні асигнування з державного бюджету" та 70111 "Бюджетні асигнування з місцевого бюджету". Також, в умовах реформування бухгалтерського обліку, ми рекомендуємо включити в наказ про облікову політику ті невирішені питання, які залишаються невирішеними на законодавчому рівні.
The thesis examines the theoretical principles and provides practical recommendations for improving the organization of accounting and control in the formation of information resources for managing the revenues of budget institutions. It is emphasized that accounting in budgetary institutions is a system of control over the availability and movement of budgetary and extra-budgetary funds, based on generally accepted principles of international practice. It performs management, control and information functions and has certain features. In the accounting of budget institutions, income accounting is characterized by special complexity and responsibility. During the study to improve revenue accounting in the Krasnopil Village Council, we proposed expanding the synthetic subaccount 7011 "Budget appropriations" by defining analytical accounts: 70110 "Budget appropriations from the state budget" and 70111 "Budget appropriations from the local budget." Also, in terms of accounting reform, we recommend including in the order on accounting policy those unresolved issues that remain unresolved at the legislative level.
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/14722
Располагается в коллекциях:071 – Облік і оподаткування

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Vykhovanets_RP_KR_O_071_2023.pdf968,23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет