DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
073 – Менеджмент, Міжнародний менеджмент >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/14743

Название: Особливості формування та реалізації міжнародної стратегії підприємства у конкурентному бізнес-середовищі
Другие названия: Peculiarities of the formation and implementation of the international strategy of the enterprise in a competitive business environment
Авторы: Сенчук, Л. Ю.
Senchuk, L.
Ключевые слова: міжнародна стратегія
international strategy
конкурентоспроможність
competitiveness
глобалізація
globalization
стратегічне планування
strategic planning
міжнародний бізнес
international business
Дата публикации: 2023
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Сенчук Л. Ю. Особливості формування та реалізації міжнародної стратегії підприємства у конкурентному бізнес-середовищі : кваліфікаційна робота : спец. 073 «Менеджмент» / Поліський нац. ун-т, каф. міжнародних економічних відносин та європейської інтеграції ; наук. кер. Куцмус Н. М. – Житомир, 2023. – 34 с.
Аннотация: Дипломна робота присвячена вивченню особливостей формування та реалізації міжнародної стратегії підприємства в умовах конкурентного середовища. Робота аналізує ключові теоретичні аспекти стратегічного управління в контексті міжнародного бізнесу, враховуючи вплив глобальних та регіональних факторів. Дослідження фокусується на визначенні ефективних методів аналізу міжнародного середовища, виборі стратегічних напрямків, управлінні ризиками та взаємодії з конкурентами. Робота має на меті розкриття ключових викликів та можливостей, що виникають при формуванні та реалізації міжнародної стратегії підприємства в умовах сучасного конкурентного середовища, а також впровадження практичних рекомендацій для підвищення конкурентоспроможності підприємства на міжнародному ринку.
The thesis is devoted to the study of the peculiarities of the formation and implementation of the international strategy of the enterprise in the conditions of a competitive environment. The work analyzes the key theoretical aspects of strategic management in the context of international business, taking into account the influence of global and regional factors. The research focuses on determining effective methods of analyzing the international environment, choosing strategic directions, managing risks and interacting with competitors. The work aims to reveal the key challenges and opportunities that arise in the formation and implementation of the international strategy of the enterprise in the conditions of the modern competitive environment, as well as the implementation of practical recommendations to increase the competitiveness of the enterprise in the international market.
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/14743
Располагается в коллекциях:073 – Менеджмент, Міжнародний менеджмент

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Senchuk_LYu_KR_073_2023.pdf1,03 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет