DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/14744

Название: Обґрунтування системи автономного електроживлення для організації дорожнього руху сільськогосподарської техніки на залізничних переїздах
Другие названия: Substantiation of an autonomous power supply system for the organization of road traffic of agricultural machinery at railway crossings
Авторы: Шумський, С. Ю.
Shumskyi, S.
Ключевые слова: сонячна батарея
solar panel
акумулятор
battery
вітрогенератор
wind turbine
переїзд
level crossing
обладнання
equipment
Дата публикации: 2023
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Шумський С. Ю. Обґрунтування системи автономного електроживлення для організації дорожнього руху сільськогосподарської техніки на залізничних переїздах : кваліфікаційна робота : спец. 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» / Поліський нац. ун-т, каф. електрифікації, автоматизації виробництва та інженерної екології ; наук. кер. Савченко Л. Г. – Житомир, 2023. – 48 с.
Аннотация: В кваліфікаційній роботі розроблено виготовлено та випробувано експериментальну систему електропостачання, що включає бензогенератор, вітроагрегат, сонячну батарею та акумулятор, яка забезпечує еквівалентне навантаження обладнання залізничного переїзду з енергоспоживанням 1752 кВт∙год на рік; розроблено і досліджено датчик вібрації, що спрацьовує за віброшвидкості 3,5 мм/с, для лінії світлової сигналізації та блокування автотранспорту на перетинах із малоінтенсивними залізничними лініями, з вольтододавальним джерелом живлення напругою 12 В від поновлюваних джерел енергії. Автономний енергетичний комплекс, призначений для енергопостачання загороджувального та освітлювального обладнання залізничного переїзду, рекомендується використовувати на тимчасових, стихійних і технологічних переїздах ліній малої інтенсивності, з метою їхнього переобладнання в регульовані переїзди.
In the master's thesis, an experimental power supply system was developed, manufactured and tested, including a gasoline generator, a wind turbine, a solar panel and a battery, which provides an equivalent load of railway crossing equipment with an energy consumption of 1752 kWh per year; a vibration sensor triggered at a vibration velocity of 3.5 mm/s for a light signaling and vehicle blocking line at intersections with low-intensity railway lines, with a 12 V volt-added power supply from renewable energy sources, was developed and investigated. The autonomous energy complex, designed to supply power to the barrier and lighting equipment of a railway crossing, is recommended for use at temporary, spontaneous and technological crossings of low-intensity lines, with the aim of their conversion into regulated crossings.
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/14744
Располагается в коллекциях:141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Shumskyi_SYu_KR_141_2023.docx5,25 MBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет