DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
073 – Менеджмент, Міжнародний менеджмент >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/14806

Название: Управління конкурентоспроможністю лісогосподарських підприємств в умовах глобальних викликів
Другие названия: Managing the competitiveness of forestry enterprises in the face of global challenges
Авторы: Станчик, В. Б.
Stanchyk, V.
Ключевые слова: конкурентоспроможність
competitiveness
конкуренція
competition
лісове господарство
forestry
лісопродукція
forest products
діловий круглий ліс
industrial roundwood
глобальні виклики
global challenges
Дата публикации: 2023
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Станчик В. Б. Управління конкурентоспроможністю лісогосподарських підприємств в умовах глобальних викликів : кваліфікаційна робота : спец. 073 «Менеджмент» / Поліський нац. ун-т, каф. міжнародних економічних відносин та європейської інтеграції ; наук. кер. Ковальчук О. Д. – Житомир, 2023. – 36 с.
Аннотация: В роботі розкрито економічну сутність конкурентоспроможності, проаналізовано основні фактори та визначено шляхи підвищення конкурентоспроможності продукції лісового господарства. Встановлено, що однією з ключових складових конкурентоспроможності підприємства є конкурентоспроможність його готової продукції та наданих послуг. Доведено, що конкурентоспроможність продукції визначається рівнем її економічних показників та споживчих властивостей, що дозволяє конкурувати на ринку з аналогічними товарами та послугами.
The work reveals the economic essence of competitiveness, analyzes the main factors, and identifies ways to increase the competitiveness of forestry products. It has been established that one of the key components of the enterprise's competitiveness is the competitiveness of its finished products and services. It has been proven that the competitiveness of products is determined by the level of their economic indicators and consumer properties, which allows them to compete on the market with similar goods and services.
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/14806
Располагается в коллекциях:073 – Менеджмент, Міжнародний менеджмент

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Stanchyk_VB_KR_073_2023.pdf1,07 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет