Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
073 – Менеджмент, Міжнародний менеджмент >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/14823
|
Название: | Стратегії міжнародного менеджменту і логістика в глобальній торгівлі автомобільними комплектуючими |
Другие названия: | International management strategies and logistics in global trade of automotive components |
Авторы: | Міклуха, Н. М. Miklukha, N. |
Ключевые слова: | міжнародний менеджмент international management логістика logistics глобальна торгівля global trade стратегії strategies |
Дата публикации: | 2023 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Міклуха Н. М. Стратегії міжнародного менеджменту і логістика в глобальній торгівлі автомобільними комплектуючими : кваліфікаційна робота : спец. 073 «Менеджмент» / Поліський нац. ун-т, каф. міжнародних економічних відносин та європейської інтеграції ; наук. кер. Зінчук Т. О. – Житомир, 2023. – 39 с. |
Аннотация: | Стратегії міжнародного менеджменту та логістики допомагають компаніям вирішувати глобальні виклики, такі як високий рівень конкуренції, регулювання та зміни в глобальних ринкових умовах, а також сприяють успішному функціонуванню бізнесу на міжнародному рівні та досягненню бажаних результатів. Дана робота розглядає стратегії міжнародного менеджменту та логістики в контексті глобальної торгівлі автомобільними комплектуючими. Де досліджуються ключові аспекти управління та логістики в автомобільній промисловості, враховуючи міжнародний аспект та глобальні виклики.
Дипломна робота розкриває стратегічні підходи до міжнародного менеджменту та логістики в цьому секторі, а також аналізує вплив глобалізації на постачання автомобільних комплектуючих. Детальне вивчення цієї теми допомагає зрозуміти, як ефективно керувати ланцюгами постачання та оптимізувати міжнародну торгівлю в автомобільній промисловості. International management and logistics strategies assist companies in addressing global challenges such as intense competition, regulations, and changes in global market conditions. They contribute to the successful operation of businesses on an international scale and the achievement of desired outcomes. This paper explores international management and logistics strategies in the context of global trade in automotive components, examining key aspects of management and logistics in the automotive industry while considering international perspectives and global challenges.
The thesis unveils strategic approaches to international management and logistics in this sector, also analyzing the impact of globalization on the supply of automotive components. A thorough examination of this topic helps understand how to effectively manage supply chains and optimize international trade in the automotive industry. |
URI: | http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/14823 |
Располагается в коллекциях: | 073 – Менеджмент, Міжнародний менеджмент
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|