DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
208 – Агроінженерія >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15038

Название: Підвищення експлуатаційних властивостей дизельних двигунів при використанні важких палив
Другие названия: Improving the performance of diesel engines when using heavy fuels
Авторы: Нахаєв, М. П.
Nakhayev, M.
Ключевые слова: сірка
sulphur
двигун
engine
дизельне паливо
diesel fuel
ультразвукова обробка
ultrasonic treatment
Дата публикации: 2023
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Нахаєв М. П. Підвищення експлуатаційних властивостей дизельних двигунів при використанні важких палив : кваліфікаційна робота : спец. 208 «Агроінженерія» / Поліський нац. ун-т, каф. агроінженерії та технічного сервісу ; наук. кер. Грабар І. Г. – Житомир, 2023. – 52 с.
Аннотация: В магістерській роботі визначено, що оптимальним способом видалення сірки дизельного палива є його ультразвукова обробка, проведення якої необхідно виконувати в малорухомих умовах, для чого найбільш підходить видаткова паливна цистерна. За результатами експериментів з'ясовано, що ультразвукова обробка палива для його десульфуризації супроводжується викидом сірководню H2S в газову фазу над поверхнею палива. Рівень H2S у газовій фазі палива з початковим вмістом сірчаних домішок до 3,5% не перевищує 0,04 мг/м3, що дозволяє використовувати ультразвуковий блок у системах підготовки палива. Додавання до системи підготовки палива блоку для ультразвукової обробки, застосування додаткової системи ультразвукової підготовки у паливних системах низького тиску, введення системи ультразвукової обробки та гідродинамічної активації для важкого палива, а також використання двоступеневого модуля ультразвукової підготовки сприяють зменшенню зносу поршневих кілець та циліндрових втулок дизеля в 2,4...3,8 рази, зниженню вмісту оксидів сірки у вихлопних газах дизеля в 2,2...2,7 раза, та покращенню економічних показників на 3,6...4,9 % і енергетичних показників на 7,4...9,8 %.
In the master's thesis, it was determined that the optimal way to desulfurise fuel in production conditions is its ultrasonic treatment, which must be carried out in a stationary environment, for which a fuel tank is most suitable. It has been experimentally established that the process of fuel desulfurisation by ultrasonic treatment is accompanied by the release of hydrogen sulphide H2S in the gas phase formed above the fuel surface. The concentration of H2S in the gas phase for fuel with an initial sulphur content of up to 3.5% does not exceed 0.04 mg/m3, which makes it possible to use the ultrasonic fuel treatment unit as part of fuel treatment systems. Equipping the fuel treatment system with an additional unit for its ultrasonic treatment, using an additional ultrasonic fuel treatment system in the low-pressure fuel system, introducing a system for ultrasonic treatment and hydrodynamic activation of heavy fuel, as well as a two-stage ultrasonic fuel treatment module, help to reduce sulphurous wear of diesel piston rings and cylinder bushings by 2.4...3.8 times; reduce the content of sulphur oxides in diesel exhaust gases by 2.2...2.7 times, and also lead to an improvement of economic and 7.4...9.8 % of energy performance of diesel engines by 3.6...4.9 %.
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15038
Располагается в коллекциях:208 – Агроінженерія

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Nahaev_M.P._VI_KR_208_2023.pdf1,71 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет