|
Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
053 – Психологія >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15085
|
Название: | Психологічні чинники позитивного ставлення до художньої літератури |
Другие названия: | Psychological factors of a positive attitude to fiction |
Авторы: | Кабанова, О. В. Kabanova, O. |
Ключевые слова: | емоційна сфера emotional sphere структура ставлень особистості structure of personality attitudes бібліотерапія bibliotherapy soft skills емоційний розвиток emotional development емоційний інтелект emotional intelligence самореалізація self-realization |
Дата публикации: | 2023 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Кабанова О. В. Психологічні чинники позитивного ставлення до художньої літератури : спец. 053 «Психологія» / Поліський нац. ун-т, каф. психології ; наук. кер. Можаровська Т. В. – Житомир, 2023. – 54 с. |
Аннотация: | У кваліфікаційній роботі досліджено чинники позитивного ставлення до художньої літератури. Метою дослідження є теоретико-емпіричне вивчення психологічних чинників позитивного ставлення до художньої літератури, аналіз психологічних аспектів системи ставлень у дітей, дослідження впливу літератури на емоційний стан школярів, визначення впливу художньої літератури на емоційний стан дітей, опис та обґрунтування програм корекції емоційних станів учнів засобами художньої літератури. Наукова новизна та теоретичне значення дослідження полягає у здійсненні теоретико-емпіричного аналізу впливу художніх творів шкільної програми на емоційний стан школярів, в уточненні розуміння емоційного інтелекту та «м’яких» навичок, у дослідженні впливу художніх творів , що вивчаються за шкільною програмою, на розвиток емоційного інтелекту учнів. Практична значимість дослідження полягає у тому, що отримані результати можуть бути використані вчителями під час навчально-виховної роботи зі школярами; у роботі практичних психологів та соціальних працівників для роботи з різними віковими групами дітей при різних емоційних станах. У першому розділі «Чинники позитивного ставлення до літератури у психології» проаналізовано психологічні чинники розвитку системи ставлень особистості, особливості розвитку емоційної сфери дітей. У другому розділі «Організаційно-методичні основи дослідження психологічних чинників позитивного ставлення до художньої літератури» Здійснено аналіз методів дослідження чинників позитивного ставлення до літератури, описано емпіричне дослідження психологічних чинників позитивного ставлення до художньої літератури. У третьому розділі «Психологічні чинники позитивного ставлення до художньої літератури» представлено результати аналізу емоційного фону творів, які внесені до шкільної програми української літератури, представлено програма корекції емоційних станів учнів засобами літературної творчості. In the qualification work factors of a positive attitude to fiction are researched. The purpose of the research is a theoretical-empirical study of psychological factors of a positive attitude to fiction, an analysis of the psychological aspects of a system of attitudes in children, the research of the influence of literature to the emotional state of schoolchildren, the determination of the influence of fiction on the emotional state of children, the description and justification of programs for correcting the emotional states of schoolers by fiction’s means. The scientific novelty and theoretical significance of the research consists in conducting a theoretical-empirical analysis of the influence of artistic works of the school curriculum on the emotional state of schoolchildren, in clarifying the understanding of emotional intelligence and «soft» skills, in researching the influence of artistic works studied in the school curriculum on the development emotional intelligence of students. The practical significance of the research is that the obtained results can be used by teachers during educational work with schoolchildren; in the work of practical psychologists and social workers to work with different age groups of children in different emotional states. In the first chapter «Factors of a positive attitude to literature in psychology» the psychological factors of the development of the system of personal attitudes, the peculiarities of the development of the emotional sphere of children are analyzed. In the second chapter «Organizational and methodological foundations of the study of psychological factors of a positive attitude to fiction» an analysis of the methods of research into the factors of a positive attitude to literature is carried out, an empirical study of the psychological factors of a positive attitude «to fiction is described. In the third chapter Psychological factors of a positive attitude towards fiction» the results of the analysis of the emotional background of the works included in the school curriculum of Ukrainian literature are presented, the program for correcting the emotional states of students by means of literary creativity is presented. |
URI: | http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15085 |
Располагается в коллекциях: | 053 – Психологія
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|