DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
076 – Підприємництво, торгівля та біржова діяльність >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15171

Название: Розвиток електронної комерції як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств
Другие названия: The development of electronic commerce as a tool for increasing the competitiveness of the enterprises
Авторы: Шилюк, Д. Ю.
Shyliuk, D.
Ключевые слова: електронна комерція
e-commerce
електронна торгівля
e-commerce
інформаційні технології
information technology
цифрові технології
digital technology
комерційна діяльність
commercial activity
Дата публикации: 2023
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Шилюк Д. Ю. Розвиток електронної комерції як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств : кваліфікаційна робота : спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» / Поліський нац. ун-т, каф. економіки, підприємництва та туризму ; наук. кер. Булуй О. Г. – Житомир, 2023. – 43 с.
Аннотация: В кваліфікаційній роботі у дискусійні формі розглядається сутність, види і моделі електронної комерції, розкриваються перспективи та загрози її розвитку. В другому розділі проаналізовано діяльності мережі магазинів ТОВ «Ашан Україна Гіпермаркет», описано перспективні цифрові технологій, які впроваджуються в Гіперпаркеті. У третьому розділі запропоновано впровадження B2B майданчику електронної комерції для удосконалення роботи компанії з оптовими покупцями та побудовано модель бізнес-процесів в методології IDEF0 для формалізованого опису його функціонування.
In the qualifying work, the essence, types and models of electronic commerce are considered in a discussion form, the prospects and threats of its development are revealed. The second chapter analyzes the activities of the chain of stores of LLC «Ашан Ukraine Hypermarket», describes promising digital technologies that are being implemented in Hypermarket. In the third section, the introduction of a B2B e commerce platform is proposed to improve the company’s work with wholesale buyers, and a model of business processes in the IDEF0 methodology is built for a formalized description of its functioning.
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15171
Располагается в коллекциях:076 – Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Shyliuk_DYu_KR_076_2023.pdf761,21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет