|
Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
053 – Психологія >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15247
|
Название: | Дослідження психоемоційного стану студентів у сесійний період |
Другие названия: | Study of the psycho-emotional state of students in the session period |
Авторы: | Ночнюк, А. О. Nochnuk, A. |
Ключевые слова: | емоційний стан emotional state емоції emotions настрій mood стрес stress тривога anxiety тривожність anxiety реактивна тривожність reactive anxiety особистісна тривожність personal anxiety |
Дата публикации: | 2024 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Ночнюк А. О. Дослідження психоемоційного стану студентів у сесійний період : кваліфікаційна робота : спец. 053 «Психологія» / Поліський нац. ун-т, каф. психології ; наук. кер. Гречуха І. А. – Житомир, 2024. – 42 с. |
Аннотация: | Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню емоційного стану студентів у період сесії. Результати теоретичних та емпіричних наукових пошуків підтвердили, що емоції – це психічні процеси, які протікають в формі переживань і відображають особисту значимість і оцінку зовнішніх і внутрішніх ситуацій для життєдіяльності людини. Навчальна діяльність студентів саме і пов’язана з періодичною напругою або тривалою, тому студенти часто відчувають нервово-психічне напруження.
За результатами емпіричного дослідження було встановлено, що показник реактивної тривожності на першому етапі дослідження під час сесії показав вищий результат, ніж на другому етапі. Щодо самопочуття, активності та настрою, ці показники на другому етапі показали незначний спад, так як це зумовлено адаптаційним періодом на початку нового семестру після зимової сесії.
Було виявлено, існування кореляційного взаємозв’язку між показниками реактивної і особистісної тривожності, самопочуттям і активністю та самопочуттям і настроєм – під час здачі сесії студентами та сильна зворотна кореляція між показниками реактивної тривожності і самопочуттям у після сесійний період.
Було розроблено низку рекомендацій з профілактики негативних емоцій студентів у період сесії. В їх основу увійшли розробки К.Ізарда, стосовно трьох способів усунення негативних емоційних станів, таких як тривожність та дистрес. The qualification work is devoted to the study of the emotional state of students during the session. The results of theoretical and empirical research have confirmed that emotions are mental processes that take place in the form of experiences and reflect the personal significance and assessment of external and internal situations for human life. Students' educational activities are precisely associated with periodic or prolonged tension, so students often experience nervous and mental stress.
According to the results of the empirical study, it was found that the indicator of reactive anxiety at the first stage of the study during the session showed a higher result than at the second stage. In terms of well-being, activity and mood, these indicators showed a slight decline in the second stage, as this is due to the adaptation period at the beginning of the new semester after the winter session.
It was found that there is a correlation between the indicators of reactive and personal anxiety, well-being and activity, and well-being and mood - during the passing of the session by students and a strong inverse correlation between the indicators of reactive anxiety and well-being in the post-session period.
A number of recommendations have been developed to prevent negative emotions of students during the session. They are based on the developments of K. Izard regarding three ways to eliminate negative emotional states such as anxiety and distress. |
URI: | http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15247 |
Располагается в коллекциях: | 053 – Психологія
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|