Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
053 – Психологія >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15250
|
Название: | Особливості асертивності особистості у процесі професійного становлення |
Другие названия: | Features of personality's activeness in the process of professional formation |
Авторы: | Євораускас, А. Й. Evorauskas, A. |
Ключевые слова: | асертивність assertiveness асертивна поведінка assertive behaviour професійна підготовка professional training студентський період student period програма розвитку development programme |
Issue Date: | 2024 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Євораускас А. Й. Особливості асертивності особистості у процесі професійного становлення : кваліфікаційна робота : спец. 053 «Психологія» / Поліський нац. ун-т, каф. психології ; наук. кер. Кулаковський Т. Ю. – Житомир, 2024. – 38 с. |
Аннотация: | Проаналізовано основні теоретичні підходи до розуміння поняття асертивності. Визначено її структуру, функції та сензитивні періоди розвитку.
Сплановано та проведено емпіричне дослідження розвитку асертивності у студентів університету, які навчаються на різних рівнях вищої освіти. Встановлено, що у здобувачів бакалаврату рівень розвитку асертивності, a отже i здатність до асертивної поведінки, є нижче середнього, а найбільш розвиненим є її когнітивно-смисловий компонент. Показано, що у здобувачів магістратури показники асертивності є вищими, порівняно з бакалавратом, а найбільш розвиненим є її поведінковий компонент.
Презентовано авторську програму розвитку асертивності, яку побудовано на основі узагальнення сучасного українського та закордонного досвіду побудови подібних програм. The main theoretical approaches to understanding the concept of assertiveness are analysed. Its structure, functions and sensitive periods of development are determined.
An empirical study of the development of assertiveness in university students studying at different levels of higher education is planned and conducted. It has been found that bachelor's degree students have a lower than average level of development of assertiveness, and thus the ability to engage in assertive behaviour, with the most developed cognitive and semantic component. It is shown that master's students have higher indicators of assertiveness compared to bachelor's students, and its behavioural component is the most developed.
The author's own programme for the development of assertiveness is presented, which is based on the generalisation of modern Ukrainian and foreign experience in building such programmes. |
URI: | http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15250 |
Appears in Collections: | 053 – Психологія
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|