Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
076 – Підприємництво, торгівля та біржова діяльність >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15256
|
Название: | Формування конкурентних переваг підприємницьких структур |
Другие названия: | Competitive advantages of business structures formation |
Авторы: | Косоголова, А. Б. Kosogolova, A. |
Ключевые слова: | конкуренція competition конкурентоспроможність competitiveness конкурентні переваги competitive advantages підприємництво entrepreneurship |
Дата публикации: | Дек-2023 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Косоголова А. Б. Формування конкурентних переваг підприємницьких структур : кваліфікаційна робота : спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» / Поліський нац. ун-т, каф. економіки, підприємництва та туризму ; наук. кер. Левківська Л. М. – Житомир, 2023. – 38 с. |
Аннотация: | Робота присвячена вивченню та аналізу стратегій формування конкурентних переваг для ТОВ «Престиж Граніт». У процесі дослідження розглядаються ключові аспекти маркетингової та цінової політики, а також стратегій розвитку, спрямованих на залучення та утримання клієнтів.
На основі проведеного аналізу визначаються ефективні заходи щодо формування конкурентних переваг, зокрема в контексті цінової стратегії та вибору стратегій маркетингу. Пропонуються конкретні рекомендації для ТОВ «Престиж Граніт», спрямовані на оптимізацію цінових процесів, розробку маркетингових стратегій та виведення продукції на нові ринки. The work is devoted to the study and analysis of strategies for the formation of competitive advantages for «Prestige Granit» LLC. In the research process, key aspects of marketing and pricing policy, as well as development strategies aimed at attracting and retaining customers, are considered. On the basis of the conducted analysis, effective measures for the formation of competitive advantages are determined, in particular in the context of the price strategy and the choice of marketing strategies. Specific recommendations are offered for «Prestige Granit» LLC, aimed at optimizing pricing processes, developing marketing strategies, and introducing products to new markets. |
URI: | http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15256 |
Располагается в коллекциях: | 076 – Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|