DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
076 – Підприємництво, торгівля та біржова діяльність >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15328

Название: Обґрунтування та імплементація конкурентоспроможності вітчизняних бізнес-компаній
Другие названия: Justification and implementation of competitiveness of domestic business companies
Авторы: Кржеваник, Я. Ю.
Krzhevanik, Ya.
Ключевые слова: конкурентоспроможність бізнес-компанії
business company competitiveness
конкурентна перевага
competitive advantage
конкурентний потенціал
competitive potential
метод
method
методологія
methodology
модель
model
оцінка
evaluation
Дата публикации: Дек-2023
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Кржеваник Я. Ю. Обґрунтування та імплементація конкурентоспроможності вітчизняних бізнес-компаній : кваліфікаційна робота : спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» / Поліський нац. ун-т, каф. економіки, підприємництва та туризму ; наук. кер. Швець Т. В. – Житомир, 2023. – 48 с.
Аннотация: Проаналізовано наявні наукові підходи до вивчення поняття конкурентоспроможності з позицій теорії допустимої конкуренції. Встановлена відсутність однієї позиції щодо природи даної категорії. Розглянуто концептуальний, системний, комплексний і функціональний підходи до оцінки конкурентоспроможності бізнес-компанії. Вивчено особливості та проблеми оцінки конкурентоспроможності бізнес-компаній в умовах сучасних викликів. Обґрунтовано авторське бачення визначення конкурентоспроможності і похідних від цього поняття, зокрема таких як «конкурентоспроможність підприємства», «конкурентна перевага» тощо. Запропоновано механізми удосконалення формування системи конкурентоспроможності бізнесу з урахуванням багатогранності його характеру.
Analyzed the existing scientific methods for studying this concept from the perspective of allowable competition theory, competitiveness. Regarding the nature of this category, no position has been determined. The conceptual, systematic, complex and functional methods for evaluating the competitiveness of commercial companies are considered. The characteristics and problems of evaluating the competitiveness of commercial companies in the context of modern challenges are studied. The author’s views on the definition of competitiveness and the derivatives of this concept have been confirmed, especially «enterprise competitiveness», «competitive advantage» and so on. Taking into account the versatility of its nature, a mechanism for improving the formation of a commercial competitiveness system is proposed.
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15328
Располагается в коллекциях:076 – Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Krzhevanik_YY_KR_076_2023.pdf809,79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет