DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
076 – Підприємництво, торгівля та біржова діяльність >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15330

Название: Торговельне підприємництво в умовах ринкових перетворень
Другие названия: Commercial entrepreneurship in the conditions of market transformations
Авторы: Філоненко, О. Є.
Filonenko, O.
Ключевые слова: торгівля
trade
експорт
export
кооперація
cooperation
інтеграція
integration
цифровий маркетинг
digital marketing
маркетплейс
marketplace
Дата публикации: Дек-2023
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Філоненко О. Є. Торговельне підприємництво в умовах ринкових перетворень : кваліфікаційна робота : спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» / Поліський нац. ун-т, каф. економіки, підприємництва та туризму ; наук. кер. Валінкевич Н. В. – Житомир, 2023. – 39 с.
Аннотация: В кваліфікаційній роботі розглянуто перелік теоретико-методологічних підходів щодо розуміння сутності поняття «виробничі ресурси». Окремий акцент зроблено на таких елементах виробничих ресурсів підприємства як: матеріальні, фінансові та трудові. Обґрунтовано необхідність оцінювання стану та ефективності використання виробничих ресурсів підприємства з метою підвищення ефективності подальшого управління ними. Розглянуто основні показники оцінювання для кожної з груп виробничих ресурсів підприємства. Проаналізовано стан забезпеченості виробничими ресурсами ТОВ «Готельний Комплекс Русь» та оцінено рівень ефективності управління ними. Для підвищення ефективності використання виробничих ресурсів підприємства запропоновано встановлення ресурсозберігаючого обладнання, яке забезпечить підприємству як економічний, так і соціальний ефект.
The theoretical aspects and peculiarities of the organization of trade enterprises are considered in the qualification work. Entrepreneurship in the wholesale and retail sphere of trade was analyzed. Diagnostics of the main trends in the activity of enterprises in the field of trade were carried out, the main trends were highlighted and the reasons for their occurrence at the current stage of the country’s development were substantiated. Inorder to improve the situation in the field of trade activity, we considered strategic alternatives for trade enterprises to enter foreign markets, among which export, cooperation and integration were highlighted. As an effective tool for the implementation of the proposed strategic alternatives, we have proposed the use of digital marketing when entering foreign markets, in particular the export of goods through marketplaces, which makes it possible to significantly increase turnover.
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15330
Располагается в коллекциях:076 – Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Filonenko_OE_KR_076_2023.pdf1,02 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет