Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
281 – Публічне управління та адміністрування >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15366
|
Название: | Публічне управління освітньою галуззю в умовах воєнної агресії |
Другие названия: | Public management of the educational sector in the context of military aggression |
Авторы: | Іщенко, О. С. Ishchenko, O. |
Ключевые слова: | публічне управління public administration освітня галузь education воєнна агресія military aggression інституційно-правове регулювання institutional and legal regulation механізми покращення improvement mechanisms безпека освіти education security міжнародна підтримка international support громадська участь public participation інновації в освіті innovations in education |
Дата публикации: | 2023 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Іщенко О. С. Публічне управління освітньою галуззю в умовах воєнної агресії : кваліфікаційна робота : спец. 281 «Публічне управління та адміністрування» / Поліський нац. ун-т, каф. економічної теорії, інтелектуальної власності та публічного управління ; наук. кер. Данкевич В. Є. – Житомир, 2023. – 42 с. |
Аннотация: | Магістерська робота присвячена вивченню теоретичних засад публічного управління освітньою галуззю в умовах воєнної агресії. У розділі 1 роботи визначені ключові теоретичні принципи та підходи до управління освітою в умовах конфлікту, враховуючи важливість безпеки, гнучкості та реагування на непередбачувані обставини.
В розділі 2 проведено аналіз інституційно-правового регулювання системи освіти в умовах воєнного стану. Зазначено важливість чітких кризових планів та механізмів безпеки для надійного функціонування освітніх установ під час конфлікту.
У розділі 3 розглянуті механізми покращення управління освітньою галуззю в умовах воєнної агресії. Запропоновано стратегії залучення міжнародної підтримки, інноваційних форм навчання та активної участі громадськості. The master's thesis is devoted to the study of the theoretical foundations of public management of the educational sector in the context of military aggression. Section 1 of the paper defines key theoretical principles and approaches to managing education in conflict situations, taking into account the importance of security, flexibility and response to unforeseen circumstances.
Section 2 analyzes the institutional and legal regulation of the education system under martial law. The importance of clear crisis plans and security mechanisms for the reliable functioning of educational institutions during a conflict is noted.
Chapter 3 discusses mechanisms for improving the management of the educational sector in the context of military aggression. Strategies for attracting international support, innovative forms of training and active public participation are proposed. |
URI: | http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15366 |
Располагается в коллекциях: | 281 – Публічне управління та адміністрування
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|