DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
281 – Публічне управління та адміністрування >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15480

Название: Бренд в системі публічного управління: політичний аспект
Другие названия: Brand in the system of public administration: political aspect
Авторы: Соколовський, П. О.
Sokolovskyi, P.
Ключевые слова: бренд
brand
політичний бренд
political brand
брендинг
branding
політична репутація
political reputation
технології політичного брендингу
political branding technologies
SMM-технології
SMM technologies
інтернет-технології
Internet technologies
публічне управління
public administration
публічна політика
public policy
Дата публикации: 2023
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Соколовський П. О. Бренд в системі публічного управління: політичний аспект : кваліфікаційна робота : спец. 281 «Публічне управління та адміністрування» / Поліський нац. ун-т, каф. економічної теорії, інтелектуальної власності та публічного управління ; наук. кер. Захаріна О. В. – Житомир, 2023. – 34 с.
Аннотация: З’ясовано, що бренд як феномен сьогодні не обмежується використанням лише в економічній сфері, але й широко застосовується в системі публічного управління. Проведено аналіз економічних категорій «бренд», «торгова марка» та «торговий знак». Встановлено, що труднощі при визначенні поняття «політичний бренд» виникають у зв’язку з тим, що в деяких наукових текстах політичний бренд визначається через поняття «політична репутація». Запропоноване авторське визначення категорії «політичний бренд». Дане визначення є спробою автора об’єднати політико-маркетинговий та політико-управлінський підходи до аналізу сутності категорії «політичний бренд». Розглянуто технології формування та просування політичних брендів в сучасній публічній політиці. Доведено, що SMM-технології є комунікативною стратегією взаємодії органів муніципальної влади та громади в соціальній мережі. Наведені рекомендації щодо формування комунікації для просування політичного бренду.
It was found that the brand as a phenomenon today is not limited to use only in the economic sphere, but is also widely used in the public administration system. An analysis of the economic categories «brand», «trademark» and «trademark» was carried out. It was established that difficulties in defining the concept of «political brand» arise due to the fact that in some scientific texts, a political brand is defined through the concept of «political reputation». The proposed author's definition of the «political brand» category. This definition is the author's attempt to combine political-marketing and political-management approaches to the analysis of the essence of the «political brand» category. Technologies of formation and promotion of political brands in modern public politics are considered. It has been proven that SMM technologies are a communicative strategy of interaction between municipal authorities and the community in the social network. Recommendations for the formation of communication for the promotion of a political brand are given.
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15480
Располагается в коллекциях:281 – Публічне управління та адміністрування

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Sokolovskyi_PO_KR_281_2023.pdf502,28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет