DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
073 – Менеджмент, Міжнародний менеджмент >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15504

Название: Технології бренд-менеджменту міжнародних компаній
Другие названия: Brand management technologies of international companies
Авторы: Васильчук, В. М.
Vasylchuk, V.
Ключевые слова: бренд
brand
бренд-менеджмент
brand management
міжнародний бізнес
international business
продаж меблів
sales furniture
методи управління брендом
brand management methods
технології управління бренд-менеджментом
brand management technologies
Дата публикации: 2024
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Васильчук В. М. Технології бренд-менеджменту міжнародних компаній : кваліфікаційна робота : спец. 073 «Менеджмент» / Поліський нац. ун-т, каф. міжнародних економічних відносин та європейської інтеграції ; наук. кер. Ковальчук О. Д. – Житомир, 2024. – 32 с.
Аннотация: Технології управління брендом в міжнародних компаніях є важливими для забезпечення послідовного образу бренду на різноманітних ринках. Дане дослідження аналізує різні стратегії, які використовуються міжнародними компаніями для ефективного управління їхніми брендами. Воно розглядає важливість розуміння місцевих культур, розробку глобальних стратегій бренду з місцевими адаптаціями, забезпечення консистентності бренду, формування мультикультурних команд, використання місцевих маркетингових стратегій, підтримку культурної чутливості, а також пріоритизацію якості та зворотного зв'язку від клієнтів.
Brand management technologies in international companies are crucial for maintaining a consistent brand image across diverse markets. This study explores various strategies employed by international companies to manage their brands effectively. It examines the importance of understanding local cultures, developing global brand strategies with local adaptations, ensuring brand consistency, building multicultural teams, utilizing local marketing strategies, maintaining cultural sensitivity, and prioritizing quality and customer feedback.
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15504
Располагается в коллекциях:073 – Менеджмент, Міжнародний менеджмент

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Vasylchuk_VM_KR_073_2024.pdf1,54 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет