Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15618
|
Название: | Методика реалізації цифрового управління електроприводом в режимі електродинамічного гальмування |
Другие названия: | The method of implementing digital control of an electric drive in the mode of electrodynamic braking |
Авторы: | Шадура, Д. В. Shadura, D. |
Ключевые слова: | асинхронний двигун asynchronous motor режим гальмування braking mode математичне моделювання mathematical modeling |
Дата публикации: | 2024 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Шадура Д. В. Методика реалізації цифрового управління електроприводом в режимі електродинамічного гальмування : кваліфікаційна робота : спец. 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» / Поліський нац. ун-т, каф. електрифікації, автоматизації виробництва та інженерної екології ; наук. кер. Соколовський О. Ф. – Житомир, 2024. – 39 с. |
Аннотация: | Метою даної роботи є дослідження електродинамічних процесів у
частотно-керованому електроприводі методом математичного моделювання -
зокрема, в режимі двострумового динамічного гальмування з урахуванням
вищих гармонік струму статора асинхронного двигуна.
Запропоновано використовувати просторово-векторну широтно імпульсну модуляцію з m-кратною підмодуляцією несучої частоти і без
підмодуляції у режимі гальмування АД при неоднозначності сил тертя у
ланках рухомості виконавчого механізму. The purpose of this work is to study electrodynamic processes in a frequency controlled electric drive by the method of mathematical modeling - in particular, in
the mode of two-current dynamic braking, taking into account the higher harmonics
of the stator current of an asynchronous motor.
It is proposed to use space-vector pulse-width modulation with m-fold
submodulation of the carrier frequency and without submodulation in the AD
braking mode in the case of ambiguity of frictional forces in the moving parts of the
executive mechanism. |
URI: | http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15618 |
Располагается в коллекциях: | 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|