DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15618

Название: Методика реалізації цифрового управління електроприводом в режимі електродинамічного гальмування
Другие названия: The method of implementing digital control of an electric drive in the mode of electrodynamic braking
Авторы: Шадура, Д. В.
Shadura, D.
Ключевые слова: асинхронний двигун
asynchronous motor
режим гальмування
braking mode
математичне моделювання
mathematical modeling
Дата публикации: 2024
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Шадура Д. В. Методика реалізації цифрового управління електроприводом в режимі електродинамічного гальмування : кваліфікаційна робота : спец. 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» / Поліський нац. ун-т, каф. електрифікації, автоматизації виробництва та інженерної екології ; наук. кер. Соколовський О. Ф. – Житомир, 2024. – 39 с.
Аннотация: Метою даної роботи є дослідження електродинамічних процесів у частотно-керованому електроприводі методом математичного моделювання - зокрема, в режимі двострумового динамічного гальмування з урахуванням вищих гармонік струму статора асинхронного двигуна. Запропоновано використовувати просторово-векторну широтно імпульсну модуляцію з m-кратною підмодуляцією несучої частоти і без підмодуляції у режимі гальмування АД при неоднозначності сил тертя у ланках рухомості виконавчого механізму.
The purpose of this work is to study electrodynamic processes in a frequency controlled electric drive by the method of mathematical modeling - in particular, in the mode of two-current dynamic braking, taking into account the higher harmonics of the stator current of an asynchronous motor. It is proposed to use space-vector pulse-width modulation with m-fold submodulation of the carrier frequency and without submodulation in the AD braking mode in the case of ambiguity of frictional forces in the moving parts of the executive mechanism.
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15618
Располагается в коллекциях:141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Shadura_DV_KR_141_2024.pdf2,03 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет