|
Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
122 – Комп'ютерні науки >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15690
|
Название: | Розробка ігрового додатку в жанрі Top Down |
Другие названия: | Development of a Top-Down Genre Game Application |
Авторы: | Саламаха, Р. В. Salamakha, R. |
Ключевые слова: | соціофобія social phobia ігровий додаток game application ігротерапія game therapy віртуальна реальність virtual reality ігровий світ game world |
Дата публикации: | 2024 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Саламаха Р. В. Розробка ігрового додатку в жанрі Top Down : спец. 122 «Комп’ютерні науки» / Поліський нац. ун-т, каф. комп’ютерних технологій і моделювання систем ; наук. кер. Корченко А. О. – Житомир, 2024. – 33 с. |
Аннотация: | Соціофобія, або соціальна тривога, є поширеним психічним розладом, що
негативно впливає на життя мільйонів людей. Традиційні методи лікування, такі
як когнітивно-поведінкова терапія, хоча й ефективні, потребують доповнень для
покращення результатів. Розробка ігрових додатків, спрямованих на подолання
соціофобії, стає все більш популярною завдяки їх інтерактивності та здатності
залучати користувачів.
Для досягнення поставлених завдань було: проаналізовано наукові
публікації та практичні керівництва щодо методів лікування соціофобії;
проектування концептуальної моделі гри, що включає терапевтичні елементи.
реалізовано ігроий додаток із використанням RPG Maker; проведено юзабілітітестування та аналіз ефективності гри на групі користувачів з соціофобією Social phobia, or social anxiety, is a common mental disorder that negatively
affects the lives of millions of people. Traditional treatment methods, such as
cognitive-behavioral therapy, although effective, require supplements to improve
results. The development of game applications aimed at overcoming social phobia is
becoming increasingly popular due to their interactivity and ability to engage users.
To achieve the set goals, scientific publications and practical guidelines on
methods of treating social phobia were analyzed; a conceptual model of the game,
which includes therapeutic elements, was designed; a game application was
implemented using RPG Maker; usability testing and analysis of the game's
effectiveness on a group of users with social phobia were conducted. |
URI: | http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15690 |
Располагается в коллекциях: | 122 – Комп'ютерні науки
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|