DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
292 – Міжнародні економічні відносини >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15764

Название: Створення та просування українських брендів на міжнародних ринках
Другие названия: Creation and promotion of Ukrainian brands on international markets
Авторы: Кидисюк, Д. О.
Kydysyuk, D.
Ключевые слова: українські бренди
Ukrainian brands
створення брендів
brand creation
просування брендів
brand promotion
брендова політика
brand policy
міжнародні ринки
international markets
стратегії просування
promotion strategies
Дата публикации: 2024
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Кидисюк Д. О. Створення та просування українських брендів на міжнародних ринках : кваліфікаційна робота : спец. 292 «Міжнародні економічні відносини» / Поліський нац. ун-т, каф. міжнародних економічних відносин та європейської інтеграції ; наук. кер. Паламарчук Т. М. – Житомир, 2024. – 35 с.
Аннотация: Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню процесу створення та просування українських брендів на міжнародних ринках. У роботі розглядаються теоретичні аспекти створення та просування бренду на міжнародних ринках. Оцінено діяльність українських брендів на міжнародних ринках, успішних стратегій просування та їх вплив на експортний потенціал країни. Особлива увагу приділяється напрямам та перспективи просування українських брендів на міжнародних ринках.
The qualification work is dedicated to researching the process of creation and promotion of Ukrainian brands on international markets. The paper examines the theoretical aspects of brand creation and promotion in international markets. The activities of Ukrainian brands on international markets, successful promotion strategies and their impact on the country's export potential are evaluated. Particular attention is paid to directions and prospects of promotion of Ukrainian brands on international markets.
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15764
Располагается в коллекциях:292 – Міжнародні економічні відносини

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Kydysyuk_DO_KR_292_2024.pdf836,97 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет