DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
122 – Комп'ютерні науки >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15771

Название: 3D моделювання сцен для комп’ютерних ігор
Другие названия: 3D modeling of the scene for computer games
Авторы: Крисевич, Д. А.
Krysevych, D.
Ключевые слова: Blender
Blender
3D моделювання
3D modeling
Текстурування
Texturing
Освітлення
Lighting
Рендеринг
Rendering
Дата публикации: 2024
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Крисевич Д. А. 3D моделювання сцен для комп’ютерних ігор : спец. 122 «Комп’ютерні науки» / Поліський нац. ун-т, каф. комп’ютерних технологій і моделювання систем ; наук. кер. Тимонін Ю. О. – Житомир, 2024. – 39 с.
Аннотация: Розробка ігор є динамічною сферою, яка постійно пропонує нові технології. Мета цієї роботи полягає в тому, щоб дослідити процес 3D моделювання сцен для комп’ютерних ігор та описати ключові етапи цього процесу.
Game development is a dynamic field that constantly offers new technologies. The purpose of this work is to investigate the process of 3D scene modeling for computer games and to describe the key stages of this process.
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15771
Располагается в коллекциях:122 – Комп'ютерні науки

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Krysevych_DA_KR_122_2024.pdf1,26 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет