Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
122 – Комп'ютерні науки >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15771
|
Название: | 3D моделювання сцен для комп’ютерних ігор |
Другие названия: | 3D modeling of the scene for computer games |
Авторы: | Крисевич, Д. А. Krysevych, D. |
Ключевые слова: | Blender Blender 3D моделювання 3D modeling Текстурування Texturing Освітлення Lighting Рендеринг Rendering |
Дата публикации: | 2024 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Крисевич Д. А. 3D моделювання сцен для комп’ютерних ігор : спец. 122 «Комп’ютерні науки» / Поліський нац. ун-т, каф. комп’ютерних технологій і моделювання систем ; наук. кер. Тимонін Ю. О. – Житомир, 2024. – 39 с. |
Аннотация: | Розробка ігор є динамічною сферою, яка постійно пропонує нові технології.
Мета цієї роботи полягає в тому, щоб дослідити процес 3D моделювання
сцен для комп’ютерних ігор та описати ключові етапи цього процесу. Game development is a dynamic field that constantly offers new technologies.
The purpose of this work is to investigate the process of 3D scene modeling for
computer games and to describe the key stages of this process. |
URI: | http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15771 |
Располагается в коллекциях: | 122 – Комп'ютерні науки
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|