Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
126 – Інформаційні системи та технології >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15817
|
Название: | Інформаційно-консультаційна бот-система для дошкільних навчальних закладів |
Другие названия: | Information and consulting bot system for preschool educational institutions |
Авторы: | Пилипко, В. О. Pylypko, V. |
Ключевые слова: | консультаційний бот counseling bot бот-система bot system дошкільні навчальні заклади preschool educational institutions алгоритм algorithm моделювання modeling дошкільна освіта preschool education інформатизація informatization консультування counseling |
Дата публикации: | 2024 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Пилипко В. О. Інформаційно-консультаційна бот-система для дошкільних навчальних закладів . кваліфікаційна робота : спец. 126 « Інформаційні системи та технології » / Поліський нац. ун-т, каф. комп’ютерних технологій і моделювання систем ; наук. кер. Ковальчук М. О. – Житомир, 2024. – 33 с. |
Аннотация: | Кваліфікаційна робота присвячена розробці моделі інформаційноконсультаційної бот-системи для дошкільних навчальних закладів. У роботі визначено основні вимоги до системи, яка повинна полегшити комунікацію
між батьками, вихователями і адміністрацією дитячих садків. Оцінено
продуктивність системи та її здатність відповідати на запитання користувачів. Результати підтвердили ефективність системи у покращенні взаємодії між учасниками освітнього процесу. The qualification work is devoted to the development of a model of a
consulting bot system for preschool educational institutions. As part of this work, a
study of issues related to preschool education was conducted and the basic
requirements for a system that should facilitate communication between parents,
educators and the administration of kindergartens were identified. The study
evaluated the system's performance and its ability to answer user questions. The
results confirmed the system's effectiveness in improving interaction between
participants in the educational process. |
URI: | http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15817 |
Располагается в коллекциях: | 126 – Інформаційні системи та технології
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|