DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
051 – Економіка >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15845

Название: Диверсифікація діяльності підприємств на зовнішньому ринку
Другие названия: Diversification of the activities of enterprises on the foreign market
Авторы: Демянчук, В. С.
Demyanchuk, V.
Ключевые слова: диверсифікація
competitiveness
міжнародна конкурентоспроможність
international competitiveness
конкурентні переваги
competitive advantages
конкурентні стратегії
competitive strategies
бар’єри входження в галузь
barriers to entry into the industry
Дата публикации: 2024
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Демянчук В. С. Диверсифікація діяльності підприємств на зовнішньому ринку : кваліфікаційна робота : спец. 051 «Економіка» / Поліський нац. ун-т, каф. економіки, підприємництва та туризму ; наук. кер. Валінкевич Н. В. – Житомир, 2024. – 39 с.
Аннотация: В кваліфікаційній роботі проведено аналіз теоретико-методичного інструментарію диверсифікації підприємств при виході на зовнішній ринок. Окрему увагу приділено розумінню сутності поняття «міжнародна конкурентоспроможність підприємства» та конкурентні переваги. Розглянуто види міжнародних конкурентних стратегій, та акцентовано увагу на бар’єрах виходу на ринок. В процесі дослідження виділено чотири групи показників оцінки конкурентоспроможності підприємства та його продукції. Проаналізовано ринок молочної продукції завдяки чому встановлено сегмент, на який можуть вийти вітчизняні товаровиробники. На основі проведеного дослідження рівня конкурентоспроможності вітчизняних підприємств виявлено ряд їх конкурентних переваг.
In the qualification work, an analysis of theoretical and methodological tools in the field of managing the competitiveness of milk processing enterprises was carried out. Particular attention is paid to understanding the essence of the concept of «international competitiveness of the enterprise» and competitive advantages. Types of international competitive strategies are considered, and attention is focused on barriers to entering the market. In the course of the research, four groups of indicators for assessing the competitiveness of the enterprise and its products were selected. The market of dairy products was analyzed, thanks to which a segment was established that domestic producers can enter. On the basis of the conducted research on the level of competitiveness of domestic milk processing enterprises.
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15845
Располагается в коллекциях:051 – Економіка

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Demyanchuk_VS_KR_E_2024.pdf761,95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет