DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
242 – Туризм >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15886

Название: Розвиток ресторанного бізнесу в умовах глобальних викликів
Другие названия: Development of the restaurant business in conditions of global challenges
Авторы: Василенко, А. Д.
Vasylenko, A.
Ключевые слова: ресторанне господарство
restaurant business
глобальні виклики
global challenges
адаптація
adaptation
інновації
innovation
Дата публикации: 2024
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Василенко А. Д. Розвиток ресторанного бізнесу в умовах глобальних викликів : кваліфікаційна робота : спец. 242 «Туризм» / Поліський нац. ун-т, каф. економіки, підприємництва та туризму ; наук. кер. Чернишова Т. М. – Житомир, 2024. – 41 с.
Аннотация: Робота присвячена вивченню та аналізу розвитку ресторанного бізнесу в умовах сучасних глобальних викликів. В роботі досліджуються основні тенденції та перспективи розвитку ресторанної індустрії в контексті глобальних економічних, соціокультурних та екологічних тенденцій. Особлива увага приділяється впливу таких факторів, як зміни в споживчих уподобаннях, конкуренція на ринку, зміни в законодавстві, а також вплив пандемії COVID-19 та стану війни на ресторанний бізнес. Аналізуються кращі практики управління, маркетингові стратегії та технологічні інновації, спрямовані на підвищення ефективності та конкурентоспроможності ресторанного бізнесу в глобальному контексті. Робота має на меті зробити висновки та запропонувати рекомендації щодо подальшого розвитку ресторанної галузі в умовах викликів сучасності.
The work is devoted to the study and analysis of the development of the restaurant business in the conditions of modern global challenges. The work examines the main trends and prospects for the development of the restaurant industry in the context of global economic, socio-cultural and environmental trends. Special attention is paid to the impact of factors such as changes in consumer preferences, market competition, changes in legislation, as well as the impact of the COVID-19 pandemic and the state of war on the restaurant business. Best management practices, marketing strategies and technological innovations aimed at increasing the efficiency and competitiveness of the restaurant business in a global context are analyzed. The work aims to draw conclusions and offer recommendations regarding the further development of the restaurant industry in the face of modern challenges.
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15886
Располагается в коллекциях:242 – Туризм

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Vasylenko_АD_KR_T_2024.pdf974,7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет