DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
242 – Туризм >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15903

Название: Удосконалення турагентської діяльності підприємств індустрії туризму Житомирської області
Другие названия: Improvement of travel agency activity of enterprises of the tourism industry of Zhytomyr region
Авторы: Мангушева, Ю. О.
Mangusheva, Y.
Ключевые слова: турагентська діяльність
travel agency activity
туристичне підприємство
tourist enterprise
туристичний продукт
tourist product
індустрія гостинності Житомирської області
hospitality industry of Zhytomyr region
удосконалення діяльності
improvement of activities
Дата публикации: 2024
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Мангушева Ю. О. Удосконалення турагентської діяльності підприємств індустрії туризму Житомирської області : кваліфікаційна робота : спец. 242 «Туризм» / Поліський нац. ун-т, каф. економіки, підприємництва та туризму ; наук. кер. Тищенко С. В. – Житомир, 2024. – 77 с.
Аннотация: Розглянуто методичні засади формування організаційно-економічних відносин у турагентській діяльності. За визначеною типологією туристських фірм у сучасній економіці та концепцією туристського продукту визначено роль туристичної агенції у формуванні та розвитку індустрії гостинності Житомирської області. Проаналізовано економічну природу діяльності туристської агенції «Поїхали з нами», вивчено особливості її організації та планування діяльності. На основі результатів дослідження внутрішніх джерел туристської агенції «Поїхали з нами» на туристичному ринку Житомирської області, запропоновано основні напрями удосконалення та розвитку організаційно-економічних умов турагентської діяльності підприємств індустрії гостинності. Оцінка ефективності запропонованих заходів показала, що рівень рентабельності проєкту становитиме 62,62%, що свідчить про його економічну ефективність та можливість отримання додаткового прибутку туристичним підприємством.
The methodological principles of the formation of organizational and economic relations in travel agency activity are considered. According to the defined typology of tourist firms in the modern economy and the concept of the tourist product, the role of the tourist agency in the formation and development of the hospitality industry of the Zhytomyr region is defined. The economic nature of the activity of the travel agency «Poyikhaly z namy» was analyzed, the peculiarities of its organization and activity planning were studied. Based on the results of the research of the internal sources of the travel agency «Poyikhaly z namy» in the tourist market of the Zhytomyr region, the main areas of improvement and development of the organizational and economic conditions of travel agency activity of hospitality industry enterprises are proposed. The evaluation of the effectiveness of the proposed measures showed that the level of profitability of the project will be 62.62%, which indicates its economic efficiency and the possibility of obtaining additional income for the tourist enterprise.
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15903
Располагается в коллекциях:242 – Туризм

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Manhusheva_YuO_KR_242_2024.pdf1,56 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет