DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
242 – Туризм >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15920

Название: Франчайзингові мережі туристичних підприємств
Другие названия: Franchise networks of tourist enterprises
Авторы: Машков, М. С.
Mashkov, M.
Ключевые слова: франчайзинг
franchising
франчайзі
franchisee
франшиза
franchise
франчайзер
franchisor
туризм
tourism
туристична мережа
tourist network
Дата публикации: 2024
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Машков М. С. Франчайзингові мережі туристичних підприємств : кваліфікаційна робота : спец. 242 «Туризм» / Поліський нац. ун-т, каф. економіки, підприємництва та туризму ; наук. кер. Тищенко С. В. – Житомир, 2024. – 53 с.
Аннотация: В кваліфікаційній роботі приділено особливу увагу еволюції франчайзингу в період зародження, становлення та набуття сучасних рис. Встановлено, що для підприємців, які хочуть швидко розвиватися існує такий інструмент, як франчайзинг, який дає можливість укласти договір франшизи із відомою торговою маркою і отримати від неї секрети технології ведення справи, можливість використання бренду та технічний супровід діяльності. Визначено механізм організації франчайзингової угоди та типи франчайзингу. Досліджено особливості організації та модель діяльності такої франчайзингової мережі туристичних підприємств, як ТОВ «Тез Тур». Проведений аналіз дозволив запропонувати ряд заходів з метою подальшого розвитку франчайзингової мережі головною серед яких є впровадження послуги споживчого кредитування як способу збільшення обсягів продажів.
In the qualifying work, special attention is paid to the evolution of franchising in the period of origin, formation and acquisition of modern features. It has been established that for entrepreneurs who want to develop quickly there is such a tool as franchising, which makes it possible to conclude a franchise agreement with a well-known brand and receive from it the secrets of business technology, the possibility of using the brand and technical support of activities. The mechanism of the organization of the franchise agreement and the types of franchising. Peculiarities of the organization and model of activity of such a franchise network of tourist enterprises as «Tez Tour» LLC were studied. The conducted analysis made it possible to propose a number of measures for the further development of the franchise network, the main of which is the introduction of consumer lending services as a way to increase sales.
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15920
Располагается в коллекциях:242 – Туризм

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Mashkov_MS_KR_T_2024.pdf1,38 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет