DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
242 – Туризм >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15989

Название: Сучасні тенденції розвитку туристичного бізнесу в умовах конкурентного середовища
Другие названия: Modern Trends in the Development of the Tourism Business in a Competitive Environment
Авторы: Сидоренко, К. В.
Sydorenko, K.
Ключевые слова: туристичний бізнес
tourism business
конкурентне середовище
competitive environment
конкурентоспроможність
competitiveness
туризм і рекреація
tourism and recreation
інновації
innovations
перспективи розвитку
development prospects
Дата публикации: 2024
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Сидоренко К. В. Сучасні тенденції розвитку туристичного бізнесу в умовах конкурентного середовища : кваліфікаційна робота : спец. 242 «Туризм» / Поліський нац. ун-т, каф. економіки, підприємництва та туризму ; наук. кер. Тищенко С. В. – Житомир, 2024. – 57 с.
Аннотация: У роботі розглянуто сучасні тенденції та стратегії розвитку туристичного бізнесу, проаналізовано вплив конкурентного середовища на ефективність галузі. Досліджено теоретичні основи та методичні підходи до забезпечення конкурентоспроможності у туристичній індустрії. Описано основні аспекти організаційно-економічної діяльності та проведено аналіз системи менеджменту вибраної туристичної компанії. Виконано діагностику конкурентоспроможності на ринку туристичних послуг, виявлено ключові фактори успіху та сфери, що потребують оптимізації. Представлено рекомендації щодо підвищення ефективності та розвитку туристичних підприємств у сучасних умовах. Визначено потенціал галузі та перспективи її розвитку з урахуванням глобальних тенденцій і інновацій у галузі гостинності.
This thesis explores contemporary trends and development strategies of the tourism business, analyzing the impact of the competitive environment on the industry's efficiency. Theoretical foundations and methodological approaches to ensuring competitiveness in the tourism industry have been investigated. Key aspects of organizational and economic activities have been described, and an analysis of the management system of a selected tourism company has been conducted. A competitiveness diagnosis on the tourism services market was performed, identifying key success factors and areas requiring optimization. Recommendations for enhancing the effectiveness and development of tourism enterprises in contemporary conditions are presented. The potential and future prospects of the industry have been defined, considering global trends and innovations in the hospitality sector.
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15989
Располагается в коллекциях:242 – Туризм

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Sydorenko_KV_KR_T_2024.pdf1,76 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет