Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
208 – Агроінженерія >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/16469
|
Название: | Підвищення ефективності функціювання тракторно-транспортних агрегатів |
Другие названия: | Improving the efficiency of tractor-transport units |
Авторы: | Заріцький, Є. С. Zaritsky, E. |
Ключевые слова: | тракторно-транспортний агрегат tractor-transport unit буксирно-розподільний пристрій towing and distribution device рух movement стійкість stability |
Дата публикации: | 2024 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Заріцький Є. С. Підвищення ефективності функціювання тракторно-транспортних агрегатів : кваліфікаційна робота : спец. 208 «Агроінженерія» / Поліський нац. ун-т, каф. агроінженерії та технічного сервісу ; наук. кер. Дерев’янко Д. А. – Житомир, 2024. – 39 с. |
Аннотация: | В магістерській роботі запропоновано методологічне обґрунтування підбору конструкції пристроїв для підвищення поздовжньої і траєкторної стійкості тракторно-транспортного агрегату в русі та високоефективну і маловитратну конструкцію буксирно-розподільного пристрою, а також низку технічних рішень, що сприяють реалізації наукового завдання з підвищення тягово-зчіпних властивостей і стабілізації коливань колісного тракторно-транспортного агрегату.
Визначено, що найбільшу амплітуду коливань під час руху на підйом має серійний тракторно-транспортний агрегат без пристрою без вантажу і серійний тракторно-транспортний агрегат без пристрою з вантажем, при цьому експериментальний з пристроєм без вантажу має найменшу амплітуду коливань переднього керованого моста. Амплітуда ж коливань експериментального тракторно-транспортного агрегату з пристроєм і вантажем під час руху на підйом на 27 % стабільніша за зафіксовану.
Проведено порівняльні виробничі випробування серійного та експериментального тракторно-транспортного агрегату в умовах руху на схилах. Встановлено, що встановлення запропонованого пристрою дає змогу підвищити продуктивність за годину основного робочого часу, водночас знизити питому витрату пального експериментального агрегату, в порівнянні із серійним. The master's thesis proposes a methodological justification for the selection of the design of devices to increase the longitudinal and trajectory stability of the tractor-transport unit in motion and a highly efficient and low-cost design of the towing and distribution device, as well as a number of technical solutions that contribute to the implementation of the scientific task of improving the traction and coupling properties and stabilizing the oscillations of the wheeled tractor-transport unit.
It has been determined that the largest amplitude of oscillations during uphill movement is observed in a serial tractor-transport unit without a device without a load and a serial tractor-transport unit without a device with a load, while the experimental one with a device without a load has the smallest amplitude of oscillations of the front steering axle. The amplitude of oscillations of the experimental tractor-transport unit with the device and the load during uphill movement is 27 % more stable than the recorded one.
Comparative production tests of the serial and experimental tractor-transport unit were carried out under conditions of driving on slopes. It was found that the installation of the proposed device allows to increase productivity per hour of basic working time, while reducing the specific fuel consumption of the experimental unit compared to the serial one. |
URI: | http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/16469 |
Располагается в коллекциях: | 208 – Агроінженерія
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|