|
Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
053 – Психологія >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/16668
|
Название: | Психологічний потрет успішного здобувача ЗВО |
Другие названия: | Psychological portrait of a successful higher education student |
Авторы: | Березовська, Л. Б. Berezovska, L. |
Ключевые слова: | психологічний портрет psychological portrait успішний здобувач successful student мотивація motivation саморегуляція self-regulation емоційна стійкість emotional resilience комунікаційні навички communication skills адаптація adaptation академічна успішність academic success |
Дата публикации: | 2024 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Березовська Л. Б. Психологічний портрет успішного здобувача ЗВО : кваліфікаційна робота : спец. 053 «Психологія» / Поліський нац. ун-т, каф. психології ; наук. кер. Кулаковський Т. Ю. – Житомир, 2024. – 44 с. |
Аннотация: | У ході теоретичного аналізу розглянуто ключові психологічні
характеристики, що визначають успішність здобувача вищої освіти. З’ясовано,
що важливими чинниками є мотивація до навчання, здатність до
самоорганізації, емоційна стійкість, комунікаційні навички та рівень
когнітивного розвитку. Визначено, що ці фактори впливають на успішність
навчальної діяльності, зокрема на ефективність засвоєння навчального
матеріалу та досягнення академічних цілей.
Проаналізовано також вплив соціально-психологічних аспектів, таких
як підтримка з боку викладачів і одногрупників, стратегії саморегуляції в
умовах стресу та академічного навантаження, а також фактори, що визначають
адаптацію студента в університетському середовищі.
У роботі проведено емпіричне дослідження, яке виявило значущість
психологічних факторів для досягнення високих академічних результатів. На
основі результатів дослідження розроблено практичні рекомендації,
спрямовані на покращення академічної успішності студентів та розвитку їх
особистісного потенціалу. The theoretical analysis discusses the key psychological characteristics that
determine the success of a higher education student. It is found that important factors
include motivation for learning, the ability for self-organization, emotional
resilience, communication skills, and the level of cognitive development. It is
determined that these factors influence the success of academic activities,
particularly the effectiveness of mastering educational material and achieving
academic goals.
The paper also analyzes the impact of socio-psychological aspects, such as
support from teachers and peers, self-regulation strategies under stress and academic
load, as well as factors that influence student adaptation in the university
environment.
An empirical study was conducted, which revealed the significance of
psychological factors for achieving high academic results. Based on the study's
results, practical recommendations were developed to improve students' academic
success and enhance their personal development. |
URI: | http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/16668 |
Располагается в коллекциях: | 053 – Психологія
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|