DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
053 – Психологія >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/16668

Название: Психологічний потрет успішного здобувача ЗВО
Другие названия: Psychological portrait of a successful higher education student
Авторы: Березовська, Л. Б.
Berezovska, L.
Ключевые слова: психологічний портрет
psychological portrait
успішний здобувач
successful student
мотивація
motivation
саморегуляція
self-regulation
емоційна стійкість
emotional resilience
комунікаційні навички
communication skills
адаптація
adaptation
академічна успішність
academic success
Дата публикации: 2024
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Березовська Л. Б. Психологічний портрет успішного здобувача ЗВО : кваліфікаційна робота : спец. 053 «Психологія» / Поліський нац. ун-т, каф. психології ; наук. кер. Кулаковський Т. Ю. – Житомир, 2024. – 44 с.
Аннотация: У ході теоретичного аналізу розглянуто ключові психологічні характеристики, що визначають успішність здобувача вищої освіти. З’ясовано, що важливими чинниками є мотивація до навчання, здатність до самоорганізації, емоційна стійкість, комунікаційні навички та рівень когнітивного розвитку. Визначено, що ці фактори впливають на успішність навчальної діяльності, зокрема на ефективність засвоєння навчального матеріалу та досягнення академічних цілей. Проаналізовано також вплив соціально-психологічних аспектів, таких як підтримка з боку викладачів і одногрупників, стратегії саморегуляції в умовах стресу та академічного навантаження, а також фактори, що визначають адаптацію студента в університетському середовищі. У роботі проведено емпіричне дослідження, яке виявило значущість психологічних факторів для досягнення високих академічних результатів. На основі результатів дослідження розроблено практичні рекомендації, спрямовані на покращення академічної успішності студентів та розвитку їх особистісного потенціалу.
The theoretical analysis discusses the key psychological characteristics that determine the success of a higher education student. It is found that important factors include motivation for learning, the ability for self-organization, emotional resilience, communication skills, and the level of cognitive development. It is determined that these factors influence the success of academic activities, particularly the effectiveness of mastering educational material and achieving academic goals. The paper also analyzes the impact of socio-psychological aspects, such as support from teachers and peers, self-regulation strategies under stress and academic load, as well as factors that influence student adaptation in the university environment. An empirical study was conducted, which revealed the significance of psychological factors for achieving high academic results. Based on the study's results, practical recommendations were developed to improve students' academic success and enhance their personal development.
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/16668
Располагается в коллекциях:053 – Психологія

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Berezovska_LB_KR_053_2024.pdf414,34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет