Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
073 – Менеджмент >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/16747
|
Название: | Управління конфліктами як напрям підвищення якості менеджменту АТ «Житомирський КХП» |
Другие названия: | Conflict management as a direction of improving the quality of management of JSC «Zhytomyr KHP» |
Авторы: | П’ятенко, Д. О. Piatenko, D. |
Ключевые слова: | конфлікт conflict управління конфліктами conflict management медіація mediation медіаційна компетентність mediation competence конфліктологічна компетентність conflict competence |
Дата публикации: | 2024 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | П’ятенко Д. О. Управління конфліктами як напрям підвищення якості менеджменту АТ «Житомирський КХП» : кваліфікаційна робота : спец. 073 «Менеджмент» / Поліський нац. ун-т, каф. менеджменту та маркетингу ; наук. кер. Зелінська А. М. – Житомир, 2024. – 36 с. |
Аннотация: | У кваліфікаційній роботі досліджені теоретичні аспекти та науково обґрунтовані практичні рекомендації удосконалення системи управління конфліктами в умовах АТ «Житомирський КХП»
В роботі наведена класифікація конфліктів, досліджені основні типи конфліктів та їх вплив на ефективність роботи структурних підрозділів підприємства. За допомогою соціологічного дослідження виявлені особливості використання сучасних технологій управління конфліктами в товаристві, обґрунтована доцільність використання методу паспортизації конфліктів в підприємстві. Доведено необхідність формування конфліктологічної та медіаційної компетентності у менеджерів товариства. The qualification work explores theoretical aspects and scientifically substantiated practical recommendations for improving the conflict management system in the conditions of JSC «Zhytomyr KHP». The work presents a classification of conflicts, examines the main types of conflicts and their impact on the efficiency of the work of structural divisions of the enterprise. With the help of sociological research, the features of using modern conflict management technologies in the company are identified, the feasibility of using the method of conflict certification in the enterprise is substantiated. The need to form conflict and mediation competence in managers of the company is proven. |
URI: | http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/16747 |
Располагается в коллекциях: | 073 – Менеджмент
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|