DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
053 – Психологія >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/16779

Название: Особливості емоційного ставлення до війни у дітей дошкільного віку
Другие названия: Peculiarities of emotional attitude to war in preschool children
Авторы: Дерик, В. М.
Deryk, V.
Ключевые слова: емоційне ставлення до війни у дітей
emotional attitude to war in children
реакції дошкільнят на стрес
reactions of preschool children to stress
пом’якшення стресових реакцій дошкільнят
mitigation of stress reactions of preschool children
дошкільнята та військові дії
preschool children and military actions
Дата публикации: 2024
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Дерик В. М. Особливості емоційного ставлення до війни у дітей дошкільного віку : кваліфікаційна робота : спец. 053 «Психологія» / Поліський нац. ун-т, каф. психології ; наук. кер. Ситняківська С. М. – Житомир, 2024. – 57 с.
Аннотация: Дослідження магістерської роботи присвячено вивченню розуміння особливостей переживання війни дітьми дошкільного віку, що дуже важливо і актуально у наші часи. У роботі розглянуті та розкриті основні критерії війни, як чинника розвитку емоційної сфери дошкільнят. Простежено вплив військових подій на емоційні та поведінкові реакції дітей дошкільного віку на стрес. В результаті прийняття до уваги методик українських вчених були намічені шляхи щодо проведення досліджень , які відповідають за те, щоб пізнати особливості емоційно-поведінкових реакцій дошкільнят на стрес. Встановлено що війна є глибокою травмою для дитячого світу. Розуміння особливостей сприйняття воєнних подій дошкільниками та надання адекватної психологічної підтримки є критично важливим для збереження їхнього психоемоційного добробуту. Проведення програм щодо пом’якшення стресових реакцій дошкільнят на військові дії, це як ніколи важливий етап для виховання здорового нового покоління. Інвестиції в психосоціальну підтримку молодого покоління є критично важливими не тільки з гуманітарного погляду, але і як стратегічна інвестиція у майбутнє нації.
The study of the master's work is devoted to the study of the understanding of the peculiarities of the experience of war by children of preschool age, which is very important and relevant in our time. The work examines and reveals the main criteria of war as a factor in the development of the emotional sphere of preschoolers. The impact of military events on the emotional and behavioral reactions of preschool children to stress was traced. As a result of taking into account the methods of Ukrainian scientists, ways of conducting research were planned, which are responsible for learning the specifics of emotional and behavioral reactions of preschool children to stress. It has been established that war is a deep trauma for the children's world. Understanding the peculiarities of the perception of war events by preschool children and providing adequate psychological support is critically important for preserving their psycho-emotional well-being. The implementation of programs aimed at mitigating the stress reactions of preschool children to military actions is an ever more important stage for the education of a healthy new generation. Investments in psychosocial support of the younger generation are critically important not only from a humanitarian point of view, but also as a strategic investment in the future of the nation.
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/16779
Располагается в коллекциях:053 – Психологія

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Deryk_VM_KR_053_2024.pdf820,27 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет