Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
053 – Психологія >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/16782
|
Название: | Особливості страхів у дітей молодшого шкільного віку |
Другие названия: | Features of fears in younger school-aged children |
Авторы: | Гвоздецька-Бура, І. І. Gvozdetska-Bura, I. |
Ключевые слова: | шкільні страхи school fears молодші школярі younger schoolchildren тривожність anxiety програма подолання intervention program психологічна допомога psychological assistance |
Дата публикации: | 2024 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Гвоздецька-Бура І. І. Особливості страхів у дітей молодшого шкільного віку : кваліфікаційна робота : спец. 053 «Психологія» / Поліський нац. ун-т, каф. психології ; наук. кер. Коломієць Т. В. – Житомир, 2024. – 53 с. |
Аннотация: | У кваліфікаційній роботі висвітлено результати дослідження психологічних чинників дитячих страхів у молодшому шкільному віці. Проаналізовано вікові закономірності розвитку емоційної сфери молодших школярів. Узагальнено теоретичні підходи до чинників, які є джерелами страхів учнів молодшої школи. Розширено теоретичні уявлення про особливості шкільних страхів у молодших школярів. Встановлено нові емпіричні дані щодо взаємозв’язку між тривожністю та страхами у молодших школярів. Розроблено оригінальну програму подолання дитячих страхів, адаптовану до вікових особливостей молодших школярів. This qualification paper presents an empirical investigation into the psychological factors underlying fears experienced by younger schoolchildren. The study analyzed age-related patterns in the emotional development of this age group and synthesized existing theoretical frameworks regarding the determinants of childhood fears. It expands upon the current understanding of school-related anxieties in younger children and presents novel empirical findings concerning the relationship between anxiety and fears. Furthermore, an original intervention program tailored to the specific needs of younger schoolchildren has been developed to address these concerns. |
URI: | http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/16782 |
Располагается в коллекциях: | 053 – Психологія
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|