|
Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
281 – Публічне управління та адміністрування >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/16862
|
Название: | Механізми регулювання процесу публічного управління освітою |
Другие названия: | Mechanisms of regulation in the process of public education management |
Авторы: | Кислюк, Д. В. Kysliuk, D. |
Ключевые слова: | публічне управління public administration освіта education механізми регулювання regulatory mechanisms якість освіти education quality державно-приватне партнерство public-private partnership модернізація управління governance modernization зарубіжний досвід international experience інноваційні технології innovative technologies система освіти education system реформа освіти education reform |
Дата публикации: | 2024 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Кислюк Д. В. Механізми регулювання процесу публічного управління освітою : кваліфікаційна робота : спец. 281 «Публічне управління та адміністрування» / Поліський нац. ун-т, каф. економічної теорії, інтелектуальної власності та публічного управління ; наук. кер. Войтенко А. Б. – Житомир, 2024. – 60 с. |
Аннотация: | Кваліфікаційна робота є всебічним дослідженням сучасних підходів, методів і механізмів публічного управління у галузі освіти. У роботі висвітлюється теоретичне обґрунтування необхідності реформування освітніх механізмів в умовах глобалізації, технологічного прогресу та соціально-економічних викликів. Основна увага приділяється удосконаленню моделей управління освітою на основі інтеграції інновацій, зарубіжного досвіду та розробки якісних показників ефективності.
Робота визначає актуальні проблеми системи освіти, такі як недостатня ефективність профілактичних та прогностичних методів управління, слабка інтеграція інноваційних технологій у навчальний процес, а також відсутність чітких механізмів оцінки та моніторингу якості освіти. Автор пропонує нові підходи до застосування державно-приватного партнерства, удосконалення механізмів публічного управління та впровадження моделі управління якістю. У дослідженні враховано міжнародний досвід країн з високим рівнем ефективності управління освітою, таких як США, Німеччина, Великобританія, Франція.
Практичне значення роботи полягає у формуванні конкретних рекомендацій щодо реформування системи управління освітою в Україні. Запропоновані механізми мають сприяти підвищенню якості освіти, доступності освітніх послуг та конкурентоспроможності випускників на міжнародному ринку праці. The qualification work is a comprehensive study of modern approaches, methods, and mechanisms of public administration in the field of education. The study highlights the theoretical justification for the necessity of reforming educational mechanisms in the context of globalization, technological progress, and socio-economic challenges. Particular attention is paid to improving education management models based on the integration of innovations, international experience, and the development of qualitative efficiency indicators.
The work identifies current problems of the education system, such as the insufficient effectiveness of preventive and predictive management methods, weak integration of innovative technologies into the educational process, and the absence of clear mechanisms for evaluating and monitoring education quality. The author proposes new approaches to applying public-private partnerships, improving public administration mechanisms, and implementing a quality management model. The research considers international experiences from countries with high levels of education management efficiency, such as the USA, Germany, the United Kingdom, and France.
The practical significance of the study lies in the formulation of specific recommendations for reforming the education management system in Ukraine. The proposed mechanisms aim to enhance education quality, accessibility of educational services, and the competitiveness of graduates in the international labor market. |
URI: | http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/16862 |
Располагается в коллекциях: | 281 – Публічне управління та адміністрування
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|