|
Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
053 – Психологія >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/16920
|
Название: | Профілактика конфліктів в дитячо-батьківських стосунках |
Другие названия: | Prevention of conflicts in parent-child relationships |
Авторы: | Карпець, С. А. Karpets, S. |
Ключевые слова: | конфлікт conflict профілактика prevention дитячо-батьківські стосунки parent-child relationships комунікативні навички communication skills емоційний інтелект emotional intelligence |
Дата публикации: | 2024 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Карпець С. А. Профілактика конфліктів в дитячо-батьківських стосунках : кваліфікаційна робота : спец. 053 «Психологія» / Поліський нац. ун-т, каф. психології ; наук. кер. Коломієць Т. В. – Житомир, 2024. – 49 с. |
Аннотация: | Впродовж теоретичного аналізу визначено, що конфлікти у дитячо-батьківських стосунках є результатом взаємодії різних потреб, очікувань та комунікативних стилів обох сторін. Встановлено, що ефективна профілактика конфліктів базується на розвитку комунікативних навичок, емоційного інтелекту та взаєморозуміння між батьками та дітьми.
Показано організацію емпіричного дослідження профілактики конфліктів у дитячо-батьківських стосунках, обґрунтовано підбір методів, релевантних меті і завданням дослідження, а також кількісно і якісно проаналізовано отримані результати. Подано аналіз ефективності різних психологічних заходів щодо запобігання конфліктам, таких як тренінги з комунікації, сімейна терапія та програми емоційної підтримки.
Проаналізовано, що впровадження програм профілактики конфліктів у навчальні заклади та громадські організації може суттєво знизити рівень конфліктності у сім'ях. Взявши за основу досвід зарубіжних колег, запропоновано розробити та впровадити в Україні спеціалізовані курси та тренінги для батьків і дітей, спрямовані на покращення взаєморозуміння та ефективного вирішення конфліктів. Through theoretical analysis, it has been determined that conflicts in parent-child relationships result from the interaction of different needs, expectations, and communication styles of both parties. It has been established that effective conflict prevention is based on the development of communication skills, emotional intelligence, and mutual understanding between parents and children.
The organization of empirical research on the prevention of conflicts in parent-child relationships is demonstrated, with the selection of methods relevant to the aims and objectives of the study justified, as well as the quantitative and qualitative analysis of the obtained results. An analysis of the effectiveness of various psychological measures for preventing conflicts is presented, such as communication training, family therapy, and emotional support programs.
It has been analyzed that the implementation of conflict prevention programs in educational institutions and public organizations can significantly reduce the level of conflict in families. Based on the experience of foreign colleagues, it is proposed to develop and implement specialized courses and training for parents and children in Ukraine, aimed at improving mutual understanding and effective conflict resolution. |
URI: | http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/16920 |
Располагается в коллекциях: | 053 – Психологія
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|