DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
076 – Підприємництво, торгівля та біржова діяльність >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/16984

Название: Стратегічне управління торговельних підприємств в умовах невизначеності
Другие названия: Strategic management of trade enterprises in conditions of uncertainty
Авторы: Яценко, В. І.
Yatsenko, V.
Ключевые слова: стратегія зростання
growth strategy
розвиток
development
механізм
mechanism
стратегічні альтернативи
strategic alternatives
методичний інструментарій
methodical tools
Дата публикации: Дек-2024
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Яценко В. І. Стратегічне управління торговельних підприємств в умовах невизначеності : кваліфікаційна робота : спец. 076 «Підприємництво та торгівля» / Поліський нац. ун-т, каф. економіки, підприємництва та туризму ; наук. кер. Скидан О. В. – Житомир, 2024. – 37 с.
Аннотация: У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні, методичні та практичні аспекти стратегічного управління комерційними підприємствами в умовах невизначеності. Розкрито сутність стратегічного управління та представлено узагальнену модель його впровадження на підприємстві. Проаналізовано сучасний інструментарій стратегічного управління розвитком торговельних компаній. Оцінено поточний стан діяльності та визначено стратегічні зони господарювання ТОВ «Мікон Трейд». Обґрунтовано доцільність запровадження інноваційної стратегії зростання, з акцентом на удосконалення процесів реалізації товарів, маркетингових підходів, фінансового управління, кадрового забезпечення та впровадження інновацій.
The qualification work investigates the theoretical, methodological and practical aspects of strategic management of commercial enterprises under conditions of uncertainty. The essence of strategic management is revealed and a generalized model of its implementation at the enterprise is presented. The modern tools for strategic management of the development of trading companies are analyzed. The current state of activity is evaluated and the strategic zones of management of LLC «Mikon Trade» are defined. The feasibility of introducing an innovative growth strategy with an emphasis on improving the processes of selling goods, marketing approaches, financial management, staffing and innovation is substantiated.
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/16984
Располагается в коллекциях:076 – Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Yatsenko_VI_KR_076_2024.pdf508,23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет