DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
076 – Підприємництво, торгівля та біржова діяльність >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/16993

Название: Формування стратегічної бізнес-моделі розвитку суб’єкта підприємництва
Другие названия: Formation of a business model strategy for the development of an entrepreneurial entity
Авторы: Волощук, Д. М.
Voloshchuk, D.
Ключевые слова: бізнес-модель
business model
підприємницька структура
business structure
підприємництво
entrepreneurship
туризм
tourism
розвиток
development
механізм
mechanism
Дата публикации: Дек-2024
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Волощук Д. М. Формування стратегічної бізнес-моделі розвитку суб’єкта підприємництва : кваліфікаційна робота : спец. 076 «Підприємництво та торгівля» / Поліський нац. ун-т, каф. економіки, підприємництва та туризму ; наук. кер. Коценко М. С. – Житомир, 2024. – 37 с.
Аннотация: У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні, практичні та методичні аспекти обґрунтування та впровадження формування стратегії бізнес-моделі розвитку суб’єкта підприємництва. Досліджено та уточнено сутність стратегії розвитку та особливості обґрунтування стратегічної бізнес-моделі в туристичній галузі. Охарактеризовано туристичні атракції та оцінено стратегічні зони господарювання Національного музею космонавтики ім. С.П. Корольова. Обґрунтовано покращення діяльності, зокрема, у туристичній сфері (реалізація нових туристичних товарів), маркетингу, фінансів, персоналу та інновацій в сфері осучаснення музейної справи.
The qualification work investigated the theoretical, practical and methodological aspects of substantiation and implementation of the formation of a business model strategy for the development of an entrepreneurial entity. The essence of the development strategy and the features of substantiation of the strategic business model in the tourism industry were investigated and clarified. Tourist attractions were characterized and strategic management zones of the National Museum of Cosmonautics named after S.P. Korolev were assessed. Improvement of activities, in particular, in the tourism sector (sale of new tourist products), marketing, finance, personnel and innovations in the field of modernization of museum business were substantiated.
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/16993
Располагается в коллекциях:076 – Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Voloshchuk_DM_KR_076_2024.pdf539,2 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет