DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
242 – Туризм >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/17000

Название: Особливості туроператорської діяльності в умовах воєнного стану
Другие названия: Peculiarities of tour operator activity under martial law
Авторы: Бочковська, Д. С.
Bochkovska, D.
Ключевые слова: туристична індустрія
tourism industry
туроператор
tour operator
турагент
travel agent
маркетингова стратегія
marketing strategy
оптимізація
optimization
соціальні мережі
social networks
Дата публикации: 2025
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Бочковська Д. С. Особливості туроператорської діяльності в умовах воєнного стану : кваліфікаційна робота : спец. 242 «Туризм» / Поліський нац. ун-т, каф. економіки, підприємництва та туризму ; наук. кер. Плотнікова М. С. – Житомир, 2025. – 51 с.
Аннотация: В кваліфікаційній роботі розглянуто сутність поняття «індустрія туризму» та встановлено її структуру, в якій окремо виділено: туристичні підприємства, транспорт, заклади проживання та харчування, а також заклади які забезпечують відпочинок та дозвілля. Встановлено, що туристичні організації бувають двох видів: первинні, що займаються лише туристичною діяльністю, та вторинні – орієнтовані не тільки на туристичну діяльність. У ході написання роботи встановлено різницю між поняттями «турагент» та «туроператор». Визначено сучасний рівень розвитку ринку туристичних послуг України, та проаналізовано конкурентні переваги кожного з п’яти найбільших туроператорів країни. Дослідивши рівень присутності туроператорів у соціальних мережах ми встановили неповне використання такого важливого на сьогодні інструментарію як Instagram. Саме тому, з метою підвищення ефективності роботи в умовах воєнного стану та забезпечення безпутного розвитку ПП «Туристична компанія «ТУРИ ПО УКРАЇНІ» нами розроблено стратегію використання інструментів соціальної мережі Instagram для просування туроператорського продукту на вітчизняному ринку туризму.
The qualification work examines the essence of the concept of «tourism industry» and establishes its structure, which separately identifies: tourist enterprises, transport, accommodation and catering establishments, as well as establishments that provide recreation and leisure. It is established that tourist organizations are of two types: primary, engaged only in tourist activities, and secondary – focused not only on tourist activities. In the course of writing the work, the difference between the concepts of «travel agent» and «tour operator» was established. The current level of development of the tourist services market of Ukraine was determined, and the competitive advantages of each of the five largest tour operators in the country were analyzed. Having studied the level of presence of tour operators in social networks, we have established the incomplete use of such an important tool today as Instagram. That is why, in order to increase the efficiency of work in conditions of martial law and ensure the unhindered development of PP «Travel Company «TOURS IN UKRAINE», we have developed a strategy for using Instagram social network tools to promote the tour operator product in the domestic tourism market.
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/17000
Располагается в коллекциях:242 – Туризм

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Bochkovska_DS__KR_T_2025.pdf1,31 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет