DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
242 – Туризм >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/17008

Название: Організація та розвиток взаємовідносин туристичних агенцій з постачальниками туристичних послуг
Другие названия: Organization and development of relations between tourist agencies and suppliers of tourist services
Авторы: Ставінська, С. Р.
Stavinska, S.
Ключевые слова: туристична агенція
travel agency
постачальники туристичних послуг
travel service providers
взаємовідносини
relationships
співпраця
cooperation
конкурентоспроможність
competitiveness
туристичні послуги
travel services
ефективність
efficiency
Дата публикации: 2025
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Ставінська С. Р. Організація та розвиток взаємовідносин туристичних агенцій з постачальниками туристичних послуг : кваліфікаційна робота : спец. 242 «Туризм» / Поліський нац. ун-т, каф. економіки, підприємництва та туризму ; наук. кер. Чернишова Т. М. – Житомир, 2025. – 44 с.
Аннотация: У кваліфікаційній роботі досліджено організацію та розвиток взаємовідносин туристичних агенцій з постачальниками туристичних послуг на прикладі туристичної агенції Queen Travel. Аналізовано основні моделі співпраці, їх переваги та недоліки, а також правові та економічні аспекти взаємодії між туристичними агенціями та постачальниками. В роботі розглянуто особливості співпраці з різними типами постачальників, такими як готелі, транспортні компанії та екскурсійні бюро, а також визначено умови, що впливають на ефективність цієї взаємодії. Окрему увагу приділено розробці рекомендацій щодо вдосконалення взаємовідносин, які сприятимуть підвищенню конкурентоспроможності туристичних агенцій і якості наданих послуг. Рекомендації можуть бути корисними для туристичних компаній, які прагнуть оптимізувати свої процеси співпраці з постачальниками послуг, підвищити ефективність діяльності та задоволеність споживачів.
The qualification work examines the organization and development of relations between tourist agencies and suppliers of tourist services using the example of the Queen Travel travel agency. The main models of cooperation, their advantages and disadvantages, as well as the legal and economic aspects of interaction between tourist agencies and suppliers are analyzed. The work examines the features of cooperation with different types of suppliers, such as hotels, transport companies and tour operators, and also identifies the conditions that affect the effectiveness of this interaction. Special attention is paid to the development of recommendations for improving relationships that will contribute to increasing the competitiveness of travel agencies and the quality of services provided. The recommendations may be useful for travel companies that seek to optimize their cooperation processes with service providers, increase operational efficiency and consumer satisfaction.
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/17008
Располагается в коллекциях:242 – Туризм

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Stavinska_SR_KR_T_2025.pdf935,04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет