DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
122 – Комп'ютерні науки >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/17090

Название: Гейміфікована система підтримки вивчення курсу «Історія України» для 8 класу
Другие названия: Gamified System to Support Learning of the «History of Ukraine» Course for Grade 8
Авторы: Огороднікова, Д. Ю.
Ohorodnikova, D.
Ключевые слова: гейміфікація
gamification
історія України
History of Ukraine
навчальна система
educational system
інформаційна система
information system
мотивація
motivation
школа
school
8 клас
grade 8
Дата публикации: 2025
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Огороднікова Д. Ю. Гейміфікована система підтримки вивчення курсу «Історія України» для 8 класу: кваліфікаційна робота, спец. 122 «Комп’ютерні науки» / Поліський нац. ун-т, каф. комп’ютерних технологій і моделювання систем ; наук. кер. Ковальчук М. О. – Житомир, 2025. – 34 с.
Аннотация: У роботі досліджено підходи до впровадження гейміфікації в освітній процес на прикладі курсу «Історія України» для учнів 8 класу. Проаналізовано особливості навчання історії в сучасній школі та визначено інформаційні потреби учнів і викладачів. На основі аналізу існуючих освітніх рішень сформульовано вимоги до функціональності майбутньої системи. Розроблено архітектуру клієнт–серверної гейміфікованої системи, виконано моделювання та спроєктовано базу даних. Реалізовано основні функціональні модулі, включно з авторизацією користувачів, проходженням навчальних завдань, системою балів, рівнів, нагород та звітністю про успішність. Система протестована на прикладі навчального модуля з історії України, підтверджено її ефективність для підвищення мотивації школярів та покращення засвоєння матеріалу.
The paper explores approaches to implementing gamification in the educational process, focusing on the «History of Ukraine» course for 8th–grade students. The features of history learning in modern schools are analyzed, and the informational needs of students and teachers are identified. Based on the analysis of existing educational solutions, the system’s functional requirements were formulated. The architecture of a client–server gamified system was developed, including infological modeling and database design. Core functional modules were implemented, such as user authentication, completion of learning tasks, scoring system, levels, rewards, and performance reporting. The system was tested using a module on the History of Ukraine, confirming its effectiveness in increasing student motivation and improving material retention.
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/17090
Располагается в коллекциях:122 – Комп'ютерні науки

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Ohorodnikova_DY_KR_122_2025.pdf614,62 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет