Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
122 – Комп'ютерні науки >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/17091
|
Название: | Розробка ігрового додатку для вивчення курсу української літератури |
Другие названия: | Development of a game application for studying the course of Ukrainian literature |
Авторы: | Мельниченко, К. В. Melnychenko, K. |
Ключевые слова: | додаток application гейміфікація gamification українська література Ukrainian literature інтерактивне навчання interactive learning освітні технології educational technologies |
Дата публикации: | 2025 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Мельниченко К. В. Розробка ігрового додатку для вивчення курсу української літератури: кваліфікаційна робота, спец. 122 «Комп’ютерні науки» / Поліський нац. ун-т, каф. комп’ютерних технологій і моделювання систем ; наук. кер. Ковальчук М. О. – Житомир, 2025. – 37 с. |
Аннотация: | У кваліфікаційній роботі розроблено ігровий додаток, спрямований на інтерактивне вивчення курсу української літератури. Основною метою дослідження було створення ефективного та якісного інструменту, який поєднує навчальний курс із гейміфікацією, що підвищує зацікавленість студентів у вивченні літератури. У результаті реалізовано програмний продукт із зручним інтерфейсом, адаптованим до підготовки користувачів до ДПА, НМТ та вивчення літератури з власної зацікавленості батьків чи дітей. Практична цінність роботи полягає у впровадженні інноваційного підходу до навчання, що сприяє кращому засвоєнню матеріалу та розвитку інтересу до української літератури серед учнів та зацікавлених у всебічному розвитку осіб. The qualification process resulted in the development of a game application that aims to facilitate the interactive study of Ukrainian literature. The main purpose of the study was to create an effective and high-quality tool that combines the training course with gamification, which increases the interest of students in studying literature. As a result, a software product with a convenient interface adapted to prepare users for the exams and the study of literature from the own interest of parents or children is implemented. The practical value of the work is the introduction of an innovative approach to learning, which contributes to a better assimilation of the material and the development of interest in Ukrainian literature among students and persons interested in the comprehensive development. |
URI: | http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/17091 |
Располагается в коллекциях: | 122 – Комп'ютерні науки
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|