Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
122 – Комп'ютерні науки >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/17095
|
Название: | Розробка інтерактивної ігрової платформи для ефективного вивчення англійської мови дітьми дошкільного віку |
Другие названия: | Development of an interactive gaming platform for effective learning of English by preschool children |
Авторы: | Копаниця, Є. М. Kopanytsia, E. |
Ключевые слова: | англійська мова english language дошкільнята preschoolers гейміфікація gamification освітня платформа educational platform UX/UI-дизайн UX/UI design інтерактивне навчання , interactive learning |
Дата публикации: | 2025 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Копаниця Є. М. Розробка інтерактивної ігрової платформи для ефективного вивчення англійської мови дітьми дошкільного віку: кваліфікаційна робота, спец. 122 «Комп’ютерні науки» / Поліський нац. ун-т, каф. комп’ютерних технологій і моделювання систем ; наук. кер. Ковальчук М. О. – Житомир, 2025. – 36 с. |
Аннотация: | У роботі розглянуто проєктування та реалізацію інтерактивної ігрової платформи для вивчення англійської мови дітьми дошкільного віку. Проаналізовано психолого-педагогічні особливості цільової аудиторії, проведено аналіз існуючих освітніх рішень, розроблено архітектуру, моделі даних та інтерфейс. Визначено технічні та функціональні вимоги до системи. Розроблений прототип було протестовано. Практичне значення платформи полягає в її застосуванні в дитсадках, центрах розвитку або вдома для підвищення ефективності вивчення мови. The paper examines the design and implementation of an interactive game-based platform for preschool children to learn English. It analyzes the psychological and pedagogical characteristics of the target audience, evaluates existing educational solutions, and presents the system’s architecture, data models, and interface design. Technical and functional requirements are defined. A prototype was developed and tested. The platform has practical value for use in kindergartens, development centers, or at home to improve language learning outcomes. |
URI: | http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/17095 |
Располагается в коллекциях: | 122 – Комп'ютерні науки
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|