|
Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
053 – Психологія >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/17165
|
Название: | Агресивність як чинник конфліктної поведінки у підлітків |
Другие названия: | Aggressiveness as a factor of conflict behavior in adolescents |
Авторы: | Пасічник, А. В. Pasichnyk, A. |
Ключевые слова: | агресивність aggressiveness конфліктна поведінка conflict behavior підлітковий вік adolescence профілактика prevention соціальні навички social skills |
Дата публикации: | 2024 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Пасічник А. В. Агресивність як чинник конфліктної поведінки у підлітків : кваліфікаційна робота : спец. 053 «Психологія» / Поліський нац. ун-т, каф. психології ; наук. кер. Валінкевич Н. В. – Житомир, 2024. – 42 с. |
Аннотация: | Магістерська робота присвячена вивченню агресивності як чинника, що впливає на формування конфліктної поведінки у підлітковому віці. У роботі досліджуються психологічні особливості агресивної поведінки, фактори, що її спричиняють, та соціальний контекст, у якому ця поведінка проявляється.
Особлива увага приділяється ролі сімейного середовища, шкільних взаємин, впливу медіа та соціальних мереж у формуванні агресивних тенденцій. Дослідження також включає аналіз вікових і статевих відмінностей у прояві агресії та розглядає вплив психологічних механізмів самоконтролю на зниження рівня конфліктності.
У роботі запропоновано практичні рекомендації для психологів, педагогів та батьків, спрямовані на профілактику конфліктної поведінки через розвиток соціальних навичок, емпатії та конструктивного вирішення конфліктів. Отримані результати підкреслюють важливість інтегрованого підходу до роботи з підлітками для формування позитивних моделей поведінки. The master's thesis is devoted to studying aggressiveness as a factor influencing the formation of conflict behavior in adolescence. The study explores the psychological characteristics of aggressive behavior, the factors that cause it, and the social context in which such behavior manifests.
Special attention is given to the role of the family environment, school relationships, media, and social networks in shaping aggressive tendencies. The research also includes an analysis of age and gender differences in the manifestation of aggression and examines the impact of psychological mechanisms of self-control on reducing conflict levels.
The thesis offers practical recommendations for psychologists, educators, and parents aimed at preventing conflict behavior through the development of social skills, empathy, and constructive conflict resolution. The findings emphasize the importance of an integrated approach to working with adolescents to foster positive behavior models. |
URI: | http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/17165 |
Располагается в коллекциях: | 053 – Психологія
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|