|
Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
053 – Психологія >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/17264
|
Название: | Психологічні особливості емоційного вигорання вчителів в умовах війни |
Другие названия: | Psychological features of emotional burnout in teachers under conditions of war |
Авторы: | Шарненкова, Т. О. Sharnenkova, T. |
Ключевые слова: | педагоги educators виснаження exhaustion синдром syndrome чинники factors апатія apathy депресія depression саморегуляція self-regulation бойові дії combat actions стрес stress тривожність anxiety симптоми symptoms профілактика prevention психокорекція psychocorrection |
Дата публикации: | 2024 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Шарненкова Т. О. Психологічні особливості емоційного вигорання вчителів в умовах війни : кваліфікаційна робота : спец. 053 «Психологія» / Поліський нац. ун-т, каф. психології ; наук. кер. Потапчук Є. М. – Житомир, 2024. – 59 с. |
Аннотация: | У кваліфікаційній роботі розглянуто психологічні особливості емоційного вигорання вчителів в умовах війни. Зокрема, досліджено вплив стресових факторів, пов'язаних із війною, на психоемоційну стабільність педагогів, а також механізми розвитку та прояви емоційного вигорання в контексті освітнього процесу. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, що налічує 46 найменувань та додатків. Загальний обсяг кваліфікаційної роботи складає 96 сторінок, основний зміст роботи викладено на 55 сторінках. Робота містить 4 таблиці та 4 рисунки.
За результатами дослідження розроблено заходи з профілактики та корекції емоційного вигорання вчителів під час війни: психокорекційну програму зниження рівня емоційного вигорання вчителів, а також практичні рекомендації щодо подолання емоційного вигорання педагогів у складних умовах. У рамках програми були запропоновані методи зниження стресу та розвитку психологічної стійкості серед педагогів.
Одержані результати проведеного дослідження можуть бути використані для реалізації превентивних та корекційних заходів щодо емоційного вигорання вчителів в умовах війни, сприяючи збереженню їхнього психологічного здоров’я та підтримці ефективної роботи в закладах освіти під час кризових ситуацій. The qualification thesis examines the psychological features of emotional burnout in teachers during wartime. Specifically, it explores the impact of stress factors related to the war on the psycho-emotional stability of educators, as well as the mechanisms of development and manifestations of emotional burnout in the context of the educational process. The thesis consists of an introduction, three chapters, conclusions, a list of 46 references, and appendices. The total volume of the qualification thesis is 96 pages, with the main content presented on 55 pages. The thesis includes 4 tables and 4 figures.
Based on the results of the study, measures for the prevention and correction of emotional burnout in teachers during wartime have been developed: a psychocorrectional program to reduce the level of emotional burnout in teachers, as well as practical recommendations for overcoming emotional burnout in educators under challenging conditions. The program suggests methods for stress reduction and the development of psychological resilience among teachers.
The results of the conducted research can be used to implement preventive and corrective measures regarding emotional burnout in teachers under wartime conditions, contributing to the preservation of their psychological health and supporting effective work in educational institutions during crisis situations. |
URI: | http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/17264 |
Располагается в коллекциях: | 053 – Психологія
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|