|
Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
053 – Психологія >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/17266
|
Название: | Психологічні особливості управління конфліктами на державній службі |
Другие названия: | Psychological features of conflict management in the civil service |
Авторы: | Шроль, О. В. Shrol, O. |
Ключевые слова: | конфлікт conflict взаємодія interaction психологія psychology публічне управління public administration влада government громадськість public державна служба civil service методи подолання конфліктів methods of overcoming conflicts |
Дата публикации: | 2024 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Шроль О. В. Психологічні особливості управління конфліктами на державній службі : кваліфікаційна робота : спец. 053 «Психологія» / Поліський нац. ун-т, каф. психології ; наук. кер. Мосієнко О. В. – Житомир, 2024. – 56 с. |
Аннотация: | На основі аналізу теоретичних та практичних джерел визначається суть та зміст механізмів виникнення конфліктів в системі державного управління; розкрито сутність поняття “конфлікт” в системі державного управління, що являє собою особливий вид взаємодії, в основі якого лежать протилежні і несумісні цілі, інтереси, типи поведінки людей та соціальних груп, які супроводжуються негативними психологічними проявами в межак системи державного управління, а саме державної служби.
Проаналізовано принципи, моделі, форми та види конфліктів; причини порушення взаємодії державної влади в межах та за межами системи державної служби, що створило можливість визначення основних проблем та запропонувати шляхи вдосконалення існуючих механізмів подолання та запобігання конфліктам в державній службі. Based on the analysis of theoretical and practical sources, the essence and content of the mechanisms of conflict in the public administration system are determined; the essence of the concept of “conflict” in the public administration system is revealed, which is a special type of interaction based on opposing and incompatible goals, interests, types of behavior of people and social groups, which are accompanied by negative psychological manifestations within the public administration system, namely the civil service.
The principles, models, forms and types of conflicts are analyzed; the reasons for the disruption of interaction between state authorities within and outside the civil service system, which made it possible to identify the main problems and suggest ways to improve existing mechanisms for overcoming and preventing conflicts in the civil service. |
URI: | http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/17266 |
Располагается в коллекциях: | 053 – Психологія
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|