DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
053 – Психологія >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/17267

Название: Емпатія як чинник професійного розвитку студентів-психологів
Другие названия: Empathy as a factor in the professional development of psychology students
Авторы: Слободенюк, О. В.
Slobodeniuk, O.
Ключевые слова: емпатія
empathy
емоційний інтелект
emotional intelligence
співчуття
compassion
співпереживання
empathy
рівень емпатії
level of empathy
професійна діяльність психолога
professional activity of a psychologist
Дата публикации: 2024
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Слободенюк О. В. Емпатія як чинник професійного розвитку студентів-психологів : кваліфікаційна робота : спец. 053 «Психологія» / Поліський нац. ун-т, каф. психології ; наук. кер. Якобчук В. П. – Житомир, 2024. – 62 с.
Аннотация: Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню емпатії як чинника професійного розвитку студентів-психологів. Результати теоретичних та емпіричних наукових пошуків підтвердили, що емпатія є важливим чинником професійної діяльності студуентів-психологів. В результаті емпіричного дослідження було встановлено, що у 5,02 % досліджуваних студентів-психологів низький рівень емпатії, 16,67% респондентів показали середній рівень емпатії, 58,31% – показав високий рівень, та 20% – досліджуваних показали дуже високий рівень емпатії. Студенти – психологи переважно мають високий рівень прояву емпатії, жодний досліджувани не виявив дуже низького рівня емпатії. Загалом у структурі аспектів професійної діяльності психолога на які впливає емпатія у студентів-психологів з різним рівнем розвитку емпатії вираженими є аспекти пов'язані з емоційним інтелектом («емоційний інтелект», «розуміння емоцій клієнта», «розвиток емоційного інтелекту», «саморефлексія»); пов'язані з емоційним контролем («стриманість»), «емоційна стриманість»); пов'язані з прийняттям. («безумовне прийняття»); пов'язані з комунікацією («довірливі стосунки з клієнтом», «вміння вислухати») та пов'язані з розумінняи себе («саморефлексія»). Емпатію можна формувати і розвивати в процесі професійної підготовки студентів під час проходження ними виробничої практики за програмою, спеціально розробленою для набуття відповідних навичок взаємодії як у повсякденному житті, так і в професійній діяльності.
The qualification work is devoted to the study of empathy as a factor in the professional development of psychology students. The results of theoretical and empirical scientific research confirmed that empathy is an important factor in the professional activity of psychology students. As a result of the empirical study, it was found that 5.02% of the studied psychology students have a low level of empathy, 16.67% of the respondents showed an average level of empathy, 58.31% showed a high level, and 20% of the studied showed a very high level of empathy. Psychology students mainly have a high level of empathy, none of the studied showed a very low level of empathy. In general, in the structure of aspects of a psychologist's professional activity that are influenced by empathy in psychology students with different levels of empathy development, the following aspects are expressed: emotional intelligence ("emotional intelligence", "understanding the client's emotions", "development of emotional intelligence", "self-reflection"); emotional control ("restraint"), "emotional restraint"); acceptance ("unconditional acceptance"); communication ("trusting relationship with the client", "the ability to listen") and self-understanding ("self-reflection"). Empathy can be formed and developed in the process of professional training of students during their industrial practice according to a program specially designed to acquire appropriate interaction skills both in everyday life and in professional activity.
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/17267
Располагается в коллекциях:053 – Психологія

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Slobodeniuk_OV_KR_053_2024.pdf838,5 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет